Wie heeft ervaring met paranormaal genezers voor paarden?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

wwillemijn

Wie heeft ervaring met paranormaal genezers voor paarden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-06 13:16

En kan mij die ervaring vertellen, en iemand aanraden?
Ik zoek een genezer die via foto's geneest of als het niet te ver weg is in real life geneest. Het gaat om zomereczeem....

RRteam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 14:48

zomereczeem is niet te genezen
het is alleen te verlichten en
je kunt nooit van een foto of zo een dier beter maken
je kunt niet van een foto zien als je paard hond kat een maag bloeding heeft(voorbeeld dan )

wwillemijn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-06 14:55

En dat is jouw mening.
Ik ken dieren zat die er mee geholpen zijn.
Het is een kwestie van geloven of niet, en ik geloof er wel in.
Net zoals bij readings, maar leg mij dan maar uit hoe het kan dat ik een foto stuur van mijn pony naar iemand die helemaal NIKS weet van haar, alleen haar naam, zij me het gehele karakter van de pony kan vertellen? Ook dingen die inhaar leven zijn gebeurd weet te vertellen. En precies kan vertellen aan welk been ze een operatie heeft gehad?

curly2day

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 14:57

Maflinger schreef:
En dat is jouw mening.
Ik ken dieren zat die er mee geholpen zijn.
Het is een kwestie van geloven of niet, en ik geloof er wel in.
Net zoals bij readings, maar leg mij dan maar uit hoe het kan dat ik een foto stuur van mijn pony naar iemand die helemaal NIKS weet van haar, alleen haar naam, zij me het gehele karakter van de pony kan vertellen? Ook dingen die inhaar leven zijn gebeurd weet te vertellen. En precies kan vertellen aan welk been ze een operatie heeft gehad?

Ik heb van beide geen kaas gegeten, maar ik kan heel goed begrijpen dat er mensen dingen over iets kunnen vertellen c.q. weten.

Maar genezen......... ?????????
Dat zou mooi zijn, een gat in de markt !!

wwillemijn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-06 15:00

Het gaat niet om genezen. Het gaat om het genezen te ondersteunen. En baadt het niet dan schaadt het niet. Ik heb alles al geprobeerd, dus nu is dit aan de beurt. En ik heb goede ervaringen gehoord van mensen. Helaas zie ik die mensen zelden, dus kan niet zo ff de info vragen aan ze. Ik wil het beste voor mijn paardje, en als ik haar zo zou kunnen helpen dan doe ik dat!

zigranta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 15:15

Gaat het om je H(m)aflinger?(die in je profiel?)Kan wel even voor je vragen,maar of de zomereczeem overgaat durf ik niet te zeggen.

Dailonka

Re: Wie heeft ervaring met paranormaal genezers voor paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 15:40

Vorige week is Anneke Dorland - Bello bij mij op stal geweest.
Ik ben met haar in contact gekomen voor mijn exceem. Toen ik bij haar was voor mijn eigen behandeling raakten we aan de praat over mijn paarden.
Ze vroeg naar de namen en ze kan zo het karakter, eigenschappen, verleden etc vertellen. Als je daar zit geloof je er gelijk in.
Ze werkt veel vanuit voeding. Alle paarden moeten op andere brokken.
De een moet hooi, de andere kuilvoer. Ik kan nu nog niet zeggen in hoeverre het heeft geholpen, maar mijn paarden vonden de behandeling iig erg fijn! Ik heb het telefoonnummer nu niet bij de hand, maar via google kom je het wel tegen.... Succes!

RRteam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 17:04

Ik geloof wel in karakter lezing en zo maar niet in genzing
via een foto
en dat stond in je eerste berichtje
dit zijn je eigen worden
Ik zoek een genezer die via foto's geneest of als het niet te ver weg is in real life geneest

en dan hoe Dailonka het verteld daar kan ik me meer in vinden

broadway

Re: Wie heeft ervaring met paranormaal genezers voor paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 22:24

Ik heb met veel paarden gewerkt met zomerexceem en zag een combinatie van factoren wat de exceem veroorzaakt,meestal had het paard problemen als een verkort achterbeen en meer lengte in het andere achterbeen omdat het overkruist een probleem opvangt!Het terugstaand voorbeen wordt opgevangen met de bovenhals(net voor de schoft) m.a.g. slechte wendbaarheid, stijve hals enz., dus vastzetten aan 1 kant.Zodra het paard gaat zweten (stinkt!!!) komen mestvliegjes op de geur af en spuiten een bep. zuur in de huid m.a.g. jeuk.....schuren.....wondjes.....irritatie.....nog meer schuren!
Ik zie bij jouw paardje duidelijk een verkort l.a.been en een terugstaand voorbeen !
Ook ik zeg dan gelijk.....géén energie-eiwitrijk voer , géén vette kuil, veel gymnastiseren, dus oprekken om de lengte terug te krijgen!

Anya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 23:44

Dit is niets voor medisch. Ik verplaats het naar vraag maar raak.

Micha

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 08:38

Misschien kan ik je verder helpen, alleen werken deze mensen niet vanaf foto's. Neem bij intresse even contact met me op