Interesse in leasepony?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

XJuul

Interesse in leasepony?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-06 17:55

Ik zit in het laatste jaar van mijn opleiding en wil deze zomer gaan verhuizen buiten de stad.

Ik weet alleen nog niet wat ik met Flair wil gaan doen. Tot nu toe heeft mijn moeder haar altijd betaald en ik weet niet hoe snel ik een baan ga vinden en of ik het dan meteen ga redden om alles zelf te betalen.

Verkopen is geen optie, ook vanwege de (vergroeide) spat rechtsachter, waar ze overigens geen last meer van heeft. Ik zit er dus over te denken om iemand te zoeken die haar wil leasen.

Hebben jullie hier ervaringen mee en is er interesse in leasepony's?

Ik ben me ervan bewust dat er duidelijke afspraken en contract opgesteld moet worden wanneer ze daadwerkelijk in de lease zou gaan maar dat is mijn vraag nu niet

Kristie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 18:05

Je zou iig een advertentie kunnen plaatsen op verzorpaarden-pony's dan kun je iig kijken of er intresse is.
Zou verder niet weten of er vraag naar is, maar wie niet waagt wie niet wint, suc6 .

Arzil

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 18:49

Zou je haar niet tijdelijk als manegepony kunnen laten dienen? of vind je dat niks?

mariska1989

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 18:55

Ik heb er ervaring mee,

Je zit bij bruin zeker? (ik zie een dijk & den helder)

Daar is wel veel animo denk ik zomaar (ik ken een paar meiden die moeten elke keer naar noot toefietsen)

arielh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 19:00

je kan altijd een advertentie plaatsen en in je omgeving kijken of er intresse is.

_Fleur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 21:06

idd je zou gewoon eens een advertentie moete plaatsen om te kijke of er interesse is en zo ja wat diegene ervan verwacht natuurlijk. en samen een soort contractje sluiten

missnynke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 21:08

kun je de stallingskosten eerst niet van je ouders lenen, zodat je het later kunt terugbetalen?

XJuul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-06 21:30

Ze gaat in ieder geval in geen geval de manege in. Ik wil wel het liefst dat ze op deze plek kan blijven staan en 1 iemand vinden die haar wil leasen. Ik heb nu een hele lieve verzorgster die het verdient om Flair te blijven doen en als het even kan wil ik het zo zien te regelen dat zij Flair samen met degene die least doet.

Natuurlijk wil mijn moeder wel bijspringen als ik het niet red, maar als ik Flair hier laat staan, en zelf ga verhuizen naar verwegistan verwacht ik wel dat degene die least/leasen de volledige stalling van Flair betaald exclusief DA-kosten, hoefsmid en wormenkuren.

Ik sta idd bij Bruin.

_Fleur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 21:45

wil je verzorgster haar niet toevallig als leasepony?

XJuul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-06 22:01

Ze zou dat wel willen maar dan zal ze toch haar ouders lief aan moeten kijken op haar leeftijd. (14?) Dan nog gaat het haar niet alleen lukken dus zal er nog iemand bij moeten. 2 mensen die samen leasen zou ik juist beter vinden, als de een z'n been breekt kan de ander inspringen.

_Fleur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 22:06

daar heb je helemaal gelijk in!