past mijn zadel niet meer ?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

dyaco

past mijn zadel niet meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-06 17:51

hallo,

ik heb een vraag als ik op mijn paardzit en ik doe mijn hand links voor aanmijn zadel kan ik er ruim tussen maar doe ik dit rechts dan kan ik er ook wel tussen maar loop ike eerder vast en dit is bij allebei mijn zadels?
wie kan mij helpen ?

Vonnie84

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 17:53

Kan er niet iemand vanaf de grond even kijken? Want misschien ligt het eraan dat je dan je gewicht verplaatst? Of dat je leniger bent met een hand? Het beste kan gewoon iemand kijken terwijl jij recht zit.

Daisies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 18:00

Je moet er even iemand bij halen die er veel van weet
maar bij de boom mag er niet meer dan 4 vingers/vuist tussen passen is mij verteld, en mijn zadel is omdat die paar maanden stil gelegen heeft ook iets breder geworden bij de flappen zeg maar. maar iedereen zei dat dat geen probleem was. het leer vormt wel weer naar het paard.

OemmiejO

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 18:01

Vonnie84 schreef:
Kan er niet iemand vanaf de grond even kijken? Want misschien ligt het eraan dat je dan je gewicht verplaatst? Of dat je leniger bent met een hand? Het beste kan gewoon iemand kijken terwijl jij recht zit.

dyaco

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-06 18:05

het is zeg maar niet onder aan bij de zweetbladen maar bij de kanmer (maar dan net daar langs )het zadel zelf ligt verder prima zijn rugwervel ligt mooi vrij ruimte zat boven de schoft maar hij ligt net (zo gezegt dichter op de rechterkant van zijn schoft )
Maar ik kan idd even vragen of andere het ook zo voelen
Heb het zadel 4 jaar en nooit niks van gemerkt ook mijn pard loopt gewoon super ermee geen last van spieren zijn rug .
OOk zijn oortjes staan gewoon naar voren zeg maar