Geschoren en nog met hals.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lynn_Noname

Geschoren en nog met hals.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-06 19:20

Hey,
M'n paard is vorige maand geschoren ivm schimmel.
3 weken heeft hij met een korte hals gestaan omdat m'n hals moest besteld worden. Die heb ik nu sinds vrijdag en die ligt sinds dien op. Nu hoor ik gisteren dat die af was (het heeft hier ENORM geregd en er zat veel wind(paard staat in buitenstal , binnen sta er nog een geschoren paard maar die staat al véél langer geschoren). S'avonds terug opgelegd, daarnet kwam ik er terug is die terug af(terug opgelegd).
Kan dit kwaad of niet. In iedergeval vind ik dit NIET grappig want ze hebben mij GEEN toestemming gevraagd..

Groetjes..

Ilsemarie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 19:25

Heeft ponylief hem niet zelf afgedaan...? Hoe zit hij vast aan de rest van de deken?

Lynn_Noname

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-06 19:29

Ilsemarie schreef:
Heeft ponylief hem niet zelf afgedaan...? Hoe zit hij vast aan de rest van de deken?

Neen want hij lag op m'n bak

gootje12

Re: Geschoren en nog met hals.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 19:33

Ons geschoren paard loopt de hele winter al met een gewone deken in het land,zonder hals.Het is echt niet nodig,je manen gaan er maar van kapot.
Zorg wel dat je 2 warme dekens op doet en als het weer beter wordt kan je paard toe met 1 deken.

Wij doen altijd een wollen onderdeken en een bucas bovendeken op in de wei.Daar blijven ze prima warm onder.

Lynn_Noname

Re: Geschoren en nog met hals.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-06 19:35

gootje12 schreef:
Ons geschoren paard loopt de hele winter al met een gewone deken in het land,zonder hals.Het is echt niet nodig,je manen gaan er maar van kapot.
Zorg wel dat je 2 warme dekens op doet en als het weer beter wordt kan je paard toe met 1 deken.

Wij doen altijd een wollen onderdeken en een bucas bovendeken op in de wei.Daar blijven ze prima warm onder.

Ja, maar als je paard het gewoon is is het niets. Maar no name staat 3 dagen met hals en dan ineens nietmeer en weer wel en weer niet... das toch ook niet gezond??

Sjoert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 19:55

Je vraag is of dit kwaad kan: persoonlijk denk ik van niet.
Het was gisteren namelijk echt niet koud..

Overigens.. je manier van typen zou wel wat anders kunnen. Ik had in eerste instantie geen idee waar het over ging.

Lynn_Noname

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-06 19:57

Sjoert schreef:
Je vraag is of dit kwaad kan: persoonlijk denk ik van niet.
Het was gisteren namelijk echt niet koud..

Overigens.. je manier van typen zou wel wat anders kunnen. Ik had in eerste instantie geen idee waar het over ging.

Hier was het wel koud Deze middag ook vond ik..

Hoe bedoel je? Ik typ toch duidelijk, denk ik toch?