Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Als je nou af en toe er alleen loopt is het niet nodig maar omdat je er ook op rijdt is het wel het beste om ijzertjes te doen.
ze hadden de hoefijzers eraf gehaald, met een beetje geduld en training hebben ze die hoeven ook harder gekregen. Ze zijn nog niet zo ver, maar ze zijn wel al een stuk harder dan eerst
Maarja, dat verschilt denk ik toch ook wel een beetje per hoef (?!) p0nyl0ver schreef:Hoi,, ik reageer het niet op jou af 'jovarna' maar nu hoor ik wel 2 kanten, 1. het is wel nodig 2. het is niet nodig!! nu weet ik het nog steeds niet

Jovarna schreef:De hoefgroei regelt zichzelf wel.
p0nyl0ver schreef:Hoi,, ik reageer het niet op jou af 'jovarna' maar nu hoor ik wel 2 kanten, 1. het is wel nodig 2. het is niet nodig!! nu weet ik het nog steeds niet
als je veel op de weg rijd is het denk ik wel handig om hoefijzers te nemen (mijn mening dan
) Wan schreef:idd even overleggen en kijken wat de hoefsmid zegtals je veel op de weg rijd is het denk ik wel handig om hoefijzers te nemen (mijn mening dan
)
ijsklontje schreef:Jovarna schreef:De hoefgroei regelt zichzelf wel.
misschien een stomme vraag, maar dan kun jij me vast ook uitleggen, waarom mijn jaarlinger een paar geleden op het leven liep. Terwijl ze alleen maar in de wei liep. Ja ze kreeg wel goede voeding.