Zadel Merano Deluxe......

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Casarell

Zadel Merano Deluxe......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-06 17:00

Ik hoor zowel goeie als slechte verhalen over dit zadel. Maar is dit zadel nou echt zo slecht? Als dat zo is, zou deze toch niet overalte koop zijn? Uiteraard moet je em wel goed onderhouden.........

geef je mening.......

michellehb8

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 17:09

ik heb hem ook niet zo heel erg lang maar tot nu toe zit hij nog heerlijk en rijd hij ook erg lekker dus het is inderdaad zo dat je hem goed moet onderhouden maar dat is met elk zadel

MightyMike

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 11:11

ik hoor ook verschillende verhalen, bij de een houd het zadel zich goed en bij de ander niet. Goedkoop hoeft niet altijd slecht te zijn, maar je moet wel aan een andere kwaliteit denken dan bijv. Stubben, Kieffer en Passier.

Ik heb het zadel nu een goed half jaar en hier blijft het heel mooi. Het zit goed en ondanks vele andere verhalen, het past mijn paard ook goed. Mijn merrie bevalt mijn Stubben zadel bijvoorbeeld helemaal niet, en wordt er echt kriegelig van in het rijden, dus ze geeft het zelf ook goed aan. Ik heb het zadel destijds aangeschaft om te kijken hoe een dressuurzadel mij zou bevallen, zonder mijn duurdere Stubben er gelijk voor in te moeten ruilen. Beviel het niet, was ik mijn oude vertrouwde zadel nog niet kwijt en dacht dat als het mij wel zou bevallen ik het zadel op een nieuw dressuurzadel wel in kon ruilen. Het zadel bevalt mij nu echter zo goed, dat ik niet eens meer van plan ben het in te ruilen op een ander merkzadel.

smit_ilse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 11:14

geweldig zadel! Vindt hem nog beter zitten dan sommige duurdere zadels. Mn paard loopt er gewoon veel lekkerder mee en gelukkig hebben ze niet zo'n achterlijke prijs zoals de duurdere. Heb zelf eerst een kieffer gehad. Die wil ik nooit meer. persoonlijk vindt ik hem niet zitten.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 11:34

Merano... is dat niet het merk van Zadelmarkt?

Mieky

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 11:42

Banjer schreef:
Merano... is dat niet het merk van Zadelmarkt?

Ja, klopt!

Allejandro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 12:47

Maakt dat wat uit dan,Banjer?
Het is gewoon een merk en niet 'dat merk van dat'
beetje kort gezien!
Zadelmarkt is slecht dus Merano ook?