Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Maya schreef:Fructaan wordt aangemaakt onder invloed van weersomstandigheden had ik begrepen, dus in periodes van snelgroeiend gras heb je vaak hoger fructaangehalte. Ik begrijp dus eerlijk gezegd niet goed hoe er dan in bepaald gras minder fructaan kan zitten? Heb je misschien een site van waar dat staat?
Xox schreef:Maya schreef:Fructaan wordt aangemaakt onder invloed van weersomstandigheden had ik begrepen, dus in periodes van snelgroeiend gras heb je vaak hoger fructaangehalte. Ik begrijp dus eerlijk gezegd niet goed hoe er dan in bepaald gras minder fructaan kan zitten? Heb je misschien een site van waar dat staat?
Moet ik even aan het zoeken. Staat ergens in een folder. Dit zou komen door minder snelle groei van het gras waardoor minder fructaan gebruik en opslag in de plant.
Dat die er zijn geloof ik wel
maar je hebt zoveel soorten graszaad 
crazycactus schreef:@imker.. mijn buren hebben al 6 jaar horsemaster en daar is geen onkruid in te bekenen. Het ligt er bij als een golfterrein.
Zelf heb ik het sinds vorig jaar, en als straks de zuring dood is heb ik ook een mooie wei. (alleen die zuring...grrrrrrr.....)