Tips gevraagd: Wat te doen met deze situatie?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Siegje

Tips gevraagd: Wat te doen met deze situatie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-06 06:22

Het verhaal steekt zo in elkaar. Ik heb momenteel les van een instructrice, waar ik mee ophoud. Nu woon ik momenteel nog in Sneek, maar verhuis is in Juli/Augustus naar Assen. Nu wil ik voor die tijd wel weer graag gewoon les hebben. Maar zal ik nu een instructrice uit Sneek kiezen, voor een paar maandjes, of om haar vervolgens ook les te laten geven in Assen, maar een godsvermogen kwijt te zijn aan bezinekosten?

Zal ik een instructrice uit de buurt van Assen kiezen, en die zolang de benzinekosten betalen? Of zal ik een tussenweg kiezen, en voor bijvoorbeeld een instructrice uit Groningen of Zuid-Oost Friesland te zoeken? Wat is het slimst? En hebben jullie eventueel nog tips qua instructrices in deze omgeving?

Alvast bedankt!

_Dunja_

Re: Tips gevraagd: Wat te doen met deze situatie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 08:11

Ik zou persoonlijk voor een tussen oplossing kiezen..
Of iemand van je eigen stal vragen voor die periode.

Je kan natuurlijk ook kiezen voor een instructrice uit Assen, dan zit je wel gelijk bij de juiste persoon.

Als je wel al zeker weet dat je daar een goede instructrice kent.
Het is ook weer l*ll*g als je een tijdje les van haar krijgt in Sneek en dat het dan op wat voor reden toch niet bevalt, en dan je dan alsnog een ander kiest.

HippoLogic

Re: Tips gevraagd: Wat te doen met deze situatie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 08:50

De keuze hangt denk ik ook af van de frequentie van de lessen: wil je eens per week les of vaker? Als je vaak les wilt is het denk ik het verstandigst om een instructeur in de buurt te zoeken vanwege de reiskosten. Je kan ook kiezen voor iets minder vaak les, tot je iemand in de buurt van Assen vindt.

Van de andere kant... het is wel mensenwerk. Het moet wel klikken tussen jou en je instructeur én je moet vorderingen maken. Dat vind ik zelf wel erg belangrijk. Dus als je een passend persoon hebt gevonden is het ook heel vervelend om daar weer bij weg te gaan.

Siegje schreef:
Zal ik een instructrice uit de buurt van Assen kiezen, en die zolang de benzinekosten betalen? Of zal ik een tussenweg kiezen, en voor bijvoorbeeld een instructrice uit Groningen of Zuid-Oost Friesland te zoeken? Wat is het slimst? En hebben jullie eventueel nog tips qua instructrices in deze omgeving?

Alvast bedankt!

Ik woon in Groningen en geef instructie op lokatie. Sneek is wel ver weg (ong. 85 km) van Groningen, dus dan loopt de reiskostenvergoeding aardig op.

Om reiskosten te drukken kun je misschien voor meerdere personen instructie zoeken, als dat een optie is?

Siegje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-06 11:59

Ik les momenteel elke week. Wat ik ook wel zo wil houden eigenlijk. Van meerdere personen les zie ik eigenlijk niet zitten. En @ Vlasta, iemand van mijn eigen stal vragen is geen optie.

@PeruaansePas Ik heb even op je site gekeken, en in de eerste instantie spreek je mij wel heel erg aan. Het is alleen zo dat ik over de leskosten (die voor mij vrij hoog liggen..arme studente) nog eens de bezinekosten kan betalen. Ik zat te denken aan een 25 euro max inclusief bezinekosten per uur. Toch bedankt voor je aanbod!