Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
dat is wat wij altijdmaar weer te hore krijgen. we hadden haar ook al zo vaak kunnen verkopen, alleen al om haar karakter en uitstraling, dan was ze nog niet eens bereden
maar zonder dollen, ik dacht ook dat het met het percentage volbloed te maken had. Nu hebben wij hier een kwpn-er staan waarvan de fokker melde dat het een paard is "wat hoog in het bloed staat", een bloedpaard dus, maar er zit geen enkele volbloed in voor zover ik kan zien hoor (maar ik heb er ook echt geen verstand van)
Het paardje waar het over gaat is een Peter Pan merrie (dus niet die nu in mn profiel staat), zeer sensibel ding, uiterlijk van een 100% EV, Huidje als een perzikje, maar toch maar 28.9% volbloed. Beest kon over de flos gaan van iets wat een halve dag geleden gebeurd was, dan kon je het beste op de fluistermode overgaan. Iedereen vond altijd dat dat kwam omdat ze zo hoog in het bloed stond, nou dat valt dus -op papier- eigenlijk best wel mee.
en is erg nieuwsgierig.
zoals ik al eerder zei, merel is vrij nuchter en haar vaderlijn is alleen maar xx
Ik hou wel van dit type paard. Citaat:Een volbloed is toch als je er een gaatje inprikt (maakt niet uit waar) en volop bloed uitkomt???
Zou dat het dan zijn?!
gekke_koei schreef:en dan is warmbloed dat er warm bloeduit komt en koudbloed heeft echt koud bloed?![]()