Monday schreef:Ik zou haar gewoon recht voor de raap zeggen hoe ik er over denk. Je merkt aan de reactie snel genoeg hoe het zit. Jullie staan maar met zijn 2en en jouw vader is de eigenaar? Lijkt me dat zij een probleem heeft en niet jij. Zo iemand kon bij mij een waarschuwing krijgen en als het nog een keer voorkwam op zoek naar een andere stal. Klinkt misschien hard, maar dan weet iedereen waar ie aan toe is.
Hier ben ik het helemaal mee eens! Eén waarschuwing en reageert ze niet, buiten die hap!
Op de stal waar Memuska vroeger stond (en waar nu mijn bijrijds nog staan) hebben ze er ook een handje van, tenminste dat was vroeger zo. En dan vooral in de zomer, als het kamp was, dan "verdwenen" er om de haverklap spullen. Zo had ik eens een dekje met Mushy's naam op aan de stal laten hangen om te drogen, kom ik de dag erna, is hij weg. Ik ga richting kast, in de veronderstelling dat ik mij vergist had en dat het daar zou liggen, daarbij passeer ik de bak waar de ponykampers les hadden, en plots zie ik mijn dekje op één van de manègepony's liggen. Meisje er op aangesproken, maar nee hoor het was háár dekje, zij had toevallig thuis ook een paard dat Memuska heette, een grote zwarte hengst nog wel! Jammer maar helaas, het dekje hong vol witte haren van mijn merrie en dat kon ze niet verklaren. Ze wou niet toegeven, maar de dag erna hong mijn dekje plots weer aan de stal... Héél raar...