Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
xxZanniejxx schreef:Ik heb even jullie hulp nodig bij het volgende:
Mijn zusje mag een abonnement op de CosmoGirl! en nu mag ik van mijn ouders ook een tijdschrift uitkiezen. Ik kies natuurlijk voor een paardenblad, maar welke? Nu had ik de volgende bladen bedacht: Bit, Amazone en Hoefslag.
De Bit is volgens mij wel leuk, maar daar staan nooit echt berichten over wedstrijduitslagen enz in en dat vind ik juist leuk om te lezen. De Amazone heb ik nog nooit gelezen, dus daar weet ik helemaal niks vanaf. En de Hoefslag koop ik bijna elke week, dus die ken ik als mijn broekzak zeg maar. Deze vind ik superleuk en er staan ook goede artikelen enz in. Het liefste wil ik dus de Hoefslag, maar die vinden mijn ouders veelste duur...
Nu weet ik het allemaal niet meer en dus vraag ik jullie advies: Wie is geabonneerd op een van deze bladen of weet nog een ander leuk paardenblad en die mij een beetje kan vertellen wat er zoal in staat en of het een leuk tijdschrift is?
Groetjes van Sanneke!
Albertine_N schreef:Ik weet niet of je een abbo op P&S kunt krijgen zonder startkaart?
Als je de Hoeflag leuk vind moet je daar een abbo opnemen, nu koop je m los, dat is duurder dan een abbo, kun je daar je ouders niet mee overtuigen? Ook abbo'per kwartaal zijn mogelijk.
Als je heel erg actuele uitslagen/ verslagen wilt hebben moet je de Paardenkrant nemen.
, joepie!!!!
veel plezier met je blad