Tijdschrift-crisis: Bit? Amazone? Of toch de Hoefslag?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

RoWi

Tijdschrift-crisis: Bit? Amazone? Of toch de Hoefslag?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-06 15:54

Ik heb even jullie hulp nodig bij het volgende:

Mijn zusje mag een abonnement op de CosmoGirl! en nu mag ik van mijn ouders ook een tijdschrift uitkiezen. Ik kies natuurlijk voor een paardenblad, maar welke? Nu had ik de volgende bladen bedacht: Bit, Amazone en Hoefslag.

De Bit is volgens mij wel leuk, maar daar staan nooit echt berichten over wedstrijduitslagen enz in en dat vind ik juist leuk om te lezen. De Amazone heb ik nog nooit gelezen, dus daar weet ik helemaal niks vanaf. En de Hoefslag koop ik bijna elke week, dus die ken ik als mijn broekzak zeg maar. Deze vind ik superleuk en er staan ook goede artikelen enz in. Het liefste wil ik dus de Hoefslag, maar die vinden mijn ouders veelste duur...

Nu weet ik het allemaal niet meer en dus vraag ik jullie advies: Wie is geabonneerd op een van deze bladen of weet nog een ander leuk paardenblad en die mij een beetje kan vertellen wat er zoal in staat en of het een leuk tijdschrift is?

Groetjes van Sanneke!

RoWi

Re: Advies nodig: Tijdschriften-crisis!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-06 16:12

xxZanniejxx schreef:
Ik heb even jullie hulp nodig bij het volgende:

Mijn zusje mag een abonnement op de CosmoGirl! en nu mag ik van mijn ouders ook een tijdschrift uitkiezen. Ik kies natuurlijk voor een paardenblad, maar welke? Nu had ik de volgende bladen bedacht: Bit, Amazone en Hoefslag.

De Bit is volgens mij wel leuk, maar daar staan nooit echt berichten over wedstrijduitslagen enz in en dat vind ik juist leuk om te lezen. De Amazone heb ik nog nooit gelezen, dus daar weet ik helemaal niks vanaf. En de Hoefslag koop ik bijna elke week, dus die ken ik als mijn broekzak zeg maar. Deze vind ik superleuk en er staan ook goede artikelen enz in. Het liefste wil ik dus de Hoefslag, maar die vinden mijn ouders veelste duur...

Nu weet ik het allemaal niet meer en dus vraag ik jullie advies: Wie is geabonneerd op een van deze bladen of weet nog een ander leuk paardenblad en die mij een beetje kan vertellen wat er zoal in staat en of het een leuk tijdschrift is?

Groetjes van Sanneke!

RoWi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-06 16:12

oeps! Moet je je maar niks van aan trekken... Ik deed even iets wat niet de bedoeling was...

Waratje

Re: Tijdschrift-crisis: Bit? Amazone? Of toch de Hoefslag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 16:16

Als je wedstrijd uitslagen wilt, kom je uit op de Hoefslag of de Paard en Sport.
Amazone is een glossy versie van de Bit, wel aardig voor een tijdje, maar levert niet echt heel interessante zaken op.

Je kunt ook lid worden van de NVVR, kost niet heel veel, heb je een leuk informatief blad en kun je ook meedoen aan de activiteiten (zie www.nvvr.info )

RoWi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-06 16:18

Is de Paard en Sport leuk? Weet je de prijs en hebben ze een website?

mariska1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 16:23

De kosten voor je op een rijtje:

Jaarabbonement

Bit 63,50 (tenzij je voor 10 euro abokorting kiest)
De hoefslag 107 euro (kan er 10 euro korting nemen of deken)
Amazone heeft geen site?

Ik vind de bit erg leerzaam en altijd interessant, ik vind hem tot nu toe niet vervelen. ik zou voor de bit gaan maar als je wedstrijduitslagen wilt de hoefslag; zelf geld bijleggen?

A10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 16:25

Ik weet niet of je een abbo op P&S kunt krijgen zonder startkaart?

Als je de Hoeflag leuk vind moet je daar een abbo opnemen, nu koop je m los, dat is duurder dan een abbo, kun je daar je ouders niet mee overtuigen? Ook abbo'per kwartaal zijn mogelijk.

Als je heel erg actuele uitslagen/ verslagen wilt hebben moet je de Paardenkrant nemen.

RoWi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-06 16:28

Albertine_N schreef:
Ik weet niet of je een abbo op P&S kunt krijgen zonder startkaart?

Als je de Hoeflag leuk vind moet je daar een abbo opnemen, nu koop je m los, dat is duurder dan een abbo, kun je daar je ouders niet mee overtuigen? Ook abbo'per kwartaal zijn mogelijk.

Als je heel erg actuele uitslagen/ verslagen wilt hebben moet je de Paardenkrant nemen.

Ja, dat heb ik al geprobeerd om ze zo te overtuigen maar dat werkt niet ze vinden hem gewoon echt te duur. Ook in vergelijking met het blad van mijn zusje, dat kost namelijk maar 30 euro voor een heel jaar! Dat vinden ze niet eerlijk voor d'r...

A10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 16:32

Je kunt ook een abbo nemen of hoefslag junior. dan krijg je het blad een keer in de maand. In de colofoon staan nog mer mogelijkheden wat betreft abonnee worden.

RoWi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-06 16:37

JA, DAT DOE IK!!!!!!!!!!!!

Daar had ik nog helemaal niet aan gedacht, joh! Je bent echt mijn held, haha! Kan ik toch de Hoefslag! Dat kost namelijk 35 euro! Jes Jippie ben VROLIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 16:38

Ow een held , joepie!!!! veel plezier met je blad

RoWi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-06 16:45

Dankje, haha

RoWi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-06 16:49

Voor de mod's:

Dit topic kan nu wel gesloten worden!

Groetjes van Sanneke!

A10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 16:52

Dan moet je wel even TeMmen

Vogel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 16:52

ik ben lid van hoefslag en van het bit. persoonlijk geeft ik meer voorkeur aan het bit omdat hier meer instaat over fokkerij en informatieve dingen over paarden. hoefslag cvind ik soms te veel op de wedstrijden gericht. je kan ook via internet een gratis abbonement op de paardenkrant nemen, dan heb je toch de uitslagen en belangrijke dingen. dan kan je het bit nemen voor informatie.

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 17:34

Hoefslag is inderdaad meer op wedstrijden gericht maar heeft altijd erg leuke artikelen!
Maar als je graag de Hoefslag wilt kan je misschien met je ouders overleggen dat je dan zelf een deel betaalt? Aangezien ze het te duur vinden...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 20:08