Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Wilawander schreef:Een paard kan een chip niet verliezen. Het enige wat misschien kan is dat hij kapot is. maar dat lijkt me sterk. Dus je moet hem eigenlijk wel kunnen vinden met een reader
. Wel slecht dat ze met de aankoopkeuring niet verder hebben gekeken, maar hij is er gelukkig trisca schreef:Wilawander schreef:Een paard kan een chip niet verliezen. Het enige wat misschien kan is dat hij kapot is. maar dat lijkt me sterk. Dus je moet hem eigenlijk wel kunnen vinden met een reader
Ik heb hem gevonden, hij was wat verdwaald. Wel slecht dat ze met de aankoopkeuring niet verder hebben gekeken, maar hij is er gelukkig
Wilawander schreef:Een paard kan een chip niet verliezen. Het enige wat misschien kan is dat hij kapot is. maar dat lijkt me sterk. Dus je moet hem eigenlijk wel kunnen vinden met een reader
waarvan de 1e op een NIET leuke plaats er uit zweerde (hoefrand)
Climax schreef:Die dingen gaan nogal vaak dwalen zeg.
Wij vonden er vorige week bij het keuren bij een hengst een terug bij de schouder..
Bij het paard van een vriendin van me is ie helemaal onvindbaar, daar hebben ze een nieuwe in moeten laten stoppen.
trisca schreef:Climax schreef:Die dingen gaan nogal vaak dwalen zeg.
Wij vonden er vorige week bij het keuren bij een hengst een terug bij de schouder..
Bij het paard van een vriendin van me is ie helemaal onvindbaar, daar hebben ze een nieuwe in moeten laten stoppen.
Daar was ik dus ook bang voor. Gaat dat veel papierwerk kosten?

trisca schreef:Ik was inderdaad al bang voor een DNA onderzoek.. Dat gaat lekker wat geld kosten..