moet een pony die bij paarden start ook gemeten.....

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Bonny4life

moet een pony die bij paarden start ook gemeten.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-06 10:23

worden tot het achtste jaar??

hoi

ik heb een vraag,
mijn pony is nog nooit officieel gemeten, ja 1 keer en dat staat ook in haar paspoort, maar ik hoorde dat je pony tot en met achste jaar gemeten moet worden, dit is toch voor de categorien? ik start tussen de paarden dan is dat toch helemaal niet meer van toepassing? in ieder geval dacht ik dat het puur voor bij de pony's was..
iemand die dit weet? mijn pony's hoogte staat dus wel int paspoort maar heb geen aparte meetbriefjes, ze is net 8 geworden.

groetjes

afwasborstel

Re: moet een pony die bij paarden start ook gemeten.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 10:25

Nee hoor dit hoeft niet, je moet bij je aanvraag van je startkaart alleen wel even aangeven dat het om een paardenstartkaart gaat

Chrystal-gek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 10:25

Geldt idd alleen bij de pony's, zodat ze je in kunnen delen in een pony-caterogie (A t/m E).
Bij de paarden is het gewoon paard, of het nou een klein paard (of pony die je bij de paarden start) is of groot paard, allemaal paard .

Bonny4life

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-06 19:34

Chrystal-gek schreef:
Geldt idd alleen bij de pony's, zodat ze je in kunnen delen in een pony-caterogie (A t/m E).
Bij de paarden is het gewoon paard, of het nou een klein paard (of pony die je bij de paarden start) is of groot paard, allemaal paard .

thanx dat wilde ik ff weten!!

Sjonniej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 19:37

Je hebt trouwens zowieoz geen meetbriefjes meer, alles wordt in het paspoort gezet

aerdenhout1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 19:42

He Bonny4life je hebt wel een bloedmooie pony hoor! Die zal het niet slecht doen tussen de paarden.Je bent een leuke combinatie met haar.Maar ik dacht te lezen dat je al had gestart tussen de paarden? Als het dus niet in orde was hadden ze daar vast wel wat van gezegd.

Bonny4life

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-06 22:32

aerdenhout1 schreef:
He Bonny4life je hebt wel een bloedmooie pony hoor! Die zal het niet slecht doen tussen de paarden.Je bent een leuke combinatie met haar.Maar ik dacht te lezen dat je al had gestart tussen de paarden? Als het dus niet in orde was hadden ze daar vast wel wat van gezegd.

hey
dankje voor je reactie en voor je complimenten over bonny! we zijn nu 8 proeven gestart en hebben 6 wintpunten, gaat tot nu toe niet verkeerd maar ben wel bang voor de nieuwe proeven maar ach we zien wel, zolang ik er plezier in heb! ze is niet de makkelijkste dat weet ik maar toch ben ik tot nu toe heel trots! en ja ik ben dus al gestart, maar ik dacht straks hebben ze vergeten te controleren en ben ik straks een keer de pineut! maar mooi dat t alleen voor bij de pony's geld! xxx roelinda

Bonny4life

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-06 13:43

de hoogte van mn pony staat trouwens alleen op mn startkaart, niet int paspoort. klopt dit? er staat allen rijpony in..