proefabonnement Amazone

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

DendroFleur

proefabonnement Amazone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-06 23:31

Een paar maanden terug waren we op een paardenbeurs bij de Noorder Koggenruiters en daar stond ook een stand van Amazone. Je kon daar voor gereduceerd tarief een proefabonnement nemen zonder verplichtingen. We hebben een kaartje ingevuld waar inderdaad geen kleine lettertjes op te vinden zijn. Ook heb ik een extra kaartje meegenomen maar helaas kan ik die niet meer vinden. Zijn er meer mensen die daar een proefabonnement hebben genomen? Het is wel een mooi blad maar het was niet onze bedoeling om abonnee te blijven.

trisca

Re: proefabonnement Amazone

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 23:36

ik ben proefabonnee geweest. Ik heb direct weer opgezegd, volgens mij was de opzegtermijn vrij lang

regine

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 23:39

Ik was lid van barok, hoe het blad eerder heette. Daarna heb ik diverse malen aangegeven geen lid meer te willen zijn, ben inmiddels al anderhalf jaar verhuisd maar ik geloof dat ze nog steeds naar mijn oude adres sturen... Administratief niet echt goed daar dus in mijn ogen.

Loes_Joery

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 07:49

Ik heb ook zo'n proefabonnement op de Amazone genomen! Maar ik ben er lid van gebleven. Vind alleen wel dat ze vrij onregelmatig komen! Maar ach!

cornelie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 08:11

Ik had ook een proefabonnement genomen maar ik zit nu vast aan een jaar abonnement. Ik dacht dat het na 3 nummers vanzelf stopte maar dat is niet zo. Volgens mij mag dat officieel niet eens maar ik heb maar betaald voor een jaar. Ik vind het overigens een flutblad en meestal beland ie meteen in de krantenbak.

Bjarni

Re: proefabonnement Amazone

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 09:29

Ik heb ook ooit zo'n proefabonnement genomen. Volgens mij stond er op dat kaartje wel dat je weer op moest zeggen en dat het anders automatisch overging in een jaaroabonnement.
Aangezien dat veel vaker voorkomt heb ik na het eerste proefnummer gelijk weer opgezegd. Is verder keurig afgehandeld en heb na de proefnummers niks meer ontvangen.
Ik denk dus dat als je niet hebt opgezegd je eraan vast zit.

Tip: zeg dan gelijk nu voor volgend jaar op en vraag een schriftelijke bevestiging. Kun je het tegen die tijd niet vergeten (spreek uit ervaring), ik denk altijd oh ja dat moet ik nog doen, en dan is die tijd ineens voorbij en zit je er weer aan vast.