Prijsklasse Stubben siegfried

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sjen

Prijsklasse Stubben siegfried

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-06 20:43

Ik heb al eerder een topic gestart over dit zadel, maar ik had toen de naam verkeerd. Stubben Krefeld had ik toen in het onderwerp gezet, terwijl Krefeld de plaats is waar ze vervaardigd worden heb ik begrepen . Ik heb dit zadel overgenomen van de vorige eigenaar toen ik m'n paard gekocht heb.
Als het goed is, is het een Siegfried. Ik heb dit zelf in de gauwigheid nog nergens zien staan en op het 'rokje' zijn de letters redelijk uitgewist, maar in het andere topic dachten ze dat het een siegfried was, en een al wat ouder model. Maar wel in goede staat. Ik zou het kaal verkopen. Wat zou ik er ongeveer voor kunnen vragen?

Afbeelding

Het is inmiddels weer ingevet, dus ziet het er stukken beter uit.
NB zadel is nog niet te koop omdat ik nog geen ander zadel heb

tienus63

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 20:45

Een goed onderhouden Siegfried houdt altijd een bepaalde waarde. Ik denk dat je minimaal € 400,- moet vragen en maximaal € 650,- kunt vragen.
Mits de boom goed is.

Maar waarom zou je hem wegdoen. Krijg je waarschijnlijk spijt van.

Sjen

Re: Prijsklasse Stubben siegfried

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-06 21:03

Omdat ie mij te klein is geworden. Of ik ben er te breed voor geworden Ik kan je verzekeren dat een te klein zadel echt niet lekker zit . Bovendien heb ik last van m'n rug en wil het zadel daarop gaan aanpassen, zoals bv een boomloos zadel.

Sjen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-06 21:25

Hoe kan ik trouwens zien of de boom goed is?

Meer mensen die denken dat ik wel 400 tot 650 euro kan vragen? (ik dacht zelf 250 euro, dus ik vind het wel veel, maar ben daar natuurlijk alleen maar blij mee als dat zo is )

Littlee_one

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 21:44

Ik heb voor mijn stubben siegfried zadel die 4 jaar oud was 600 euro betaald, was alles nog wel goed aan etc!

Sjen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-06 22:15

Okee, dat is dus weer een mooie prijsklasse, dan ben ik er niet zo rouwig om als ik 'm moet verkopen aangezien ik er toch 'uitgegroeid' ben