divoza en zadels??!!! spoed..

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Sammy_

divoza en zadels??!!! spoed..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-06 19:15

hoi hoi

heb een paar weekjes geleden een wintev vz 500..
zadel gekocht eerst vonden we hem niet passen hij schroof elke keer naar voren en lag ruim meer als 10 cm aan de achterkant omhoog..
We zijn na wat gezeur met de trailer naar divoza geweest en ze zijden dat hij goed was
Alleen hij moest aan de achterkant wat opgevuld worden..

nu is hij omgevuld en ingezeten en licht voor geen eene meter meer!

nu is mijn vraag kan ik hem nog ruilen?

ben het helemaal zat..

liefs Sammy!

fjordjes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 19:16

als je de bon nog hebt en je bent nog op tijd denk het wel he?

Bonny_CT

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 19:17

ik kan je 1 ding vertellen, ik heb mijn zadels ook bij divoza vandaan en bij mij liggen ze altijd perfect... sorry en succes ermee

Libertylove

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 19:18

Neem aan dat je het zadel wel gewoon kan ruilen. Denk dat je anders langs moet gaan of even moet bellen ...
Denk sowiezo dat je misschien beter had kunnen wachten met een zadel voor Sunny, aangezien ze nu een dikke buik heeft

Krips

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 19:19

Als ik jou was zou ik even naar de Divoza klanten lijn bellen, waarschijnlijk kunnen die dat precies vertellen.

Zeebries

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 19:20

Mmm, dit is niet goed.
Ik zou stante pede teruggaan en zeggen wat er scheelt, en afwachten wat ze eraan kunnen doen, want dit is geen service!

_Sammy_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-06 19:35

yulan schreef:
Mmm, dit is niet goed.
Ik zou stante pede teruggaan en zeggen wat er scheelt, en afwachten wat ze eraan kunnen doen, want dit is geen service!

nee is idd geen sevice!

maar nemen ze het zadel terug dat wij ons geld netjes terug krijgen?

Dan ga ik naar een andere winkel..

harnessmaker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 19:41

Als het zadel niet retour kan is wél correct vullen misschien een optie.
Bellen of mailen mag altijd voor meer info.

germie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 21:11

Een zadel moet passen. Als zij het opgemeten hebben en het past nog niet (heb ook slechte ervaringen met de zadelprutsers van Divoza) zou ik teruggaan. Zij moetne maar zorgen dat het past. En lukt dit niet dan geld terug.

unamie

Re: divoza en zadels??!!! spoed..

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 21:37

goede les voor de volgende keer
Divoza is een prima zaak zolang je maar geen zadel nodig hebt
wat ze heben er geen bal verstand van

veel zadels zijn te bol gevuld of hebben een te kleine kamer en dan wippen ze aan de achterkant
de achterkant dan opvullen is het stomste wat je kan doen
dat is prutswerk want de kamer wordt er niet breder van

balen want je zit nu mooi met dat zadel in je maag
je geld terugvragen via de klantenservice zou ik zeker proberen

voor advies mag je me altijd PMen

_Sammy_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-06 14:08

maar hij is opgevuld dus kan hem denk niet meer ruilen maar ga van het weekend er toch heen..

(me moeder is een beetje boos want ze is het ook zat en ze zegt dat het lijkt dat ik ontevreden ben....)

Weet echt niet hoe ik het moet zeggen maar ik val echt bijna van me pard af als je naar voren leunt..

en nog wat kan je paard druk plekken hebben als je het zadel 1x in de week een maandje lang gebruikt?
Zie wittre haartjes of ben ik nu hierdoor teveel oplettend?

Prince

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 15:15

Begrijp ik het goed dat ze momenteel drachtig is ?
Dan lijkt het me inderdaad niet zo een goed moment om een ander zadel te kopen/passen. Mijn merrie is ook drachtig en haar zadel (dat anders perfect zit) gaat ook schuiven omdat madam zo rond aan het worden is.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 17:37

_Sammy_ schreef:
nee is idd geen sevice!

Ik heb ooit een nieuwe KN aan laten praten bij Divoza, zadel was te klein voor mijn achterwerk, scheef, dus ik ben na 3 maanden terug gegaan ( zoetermeer) en heb dat zadel met die klachten weer geretourneerd, ik kreeg Fl 2300,-. terug, zadel was nieuw toen Fl 2759, dus vond het redelijk wat ik terug kreeg.

Helaas kreeg het zadel een poetsbeurtje, en ging weer op de balk als 'nieuw zadel', dus ws rijdt er nu iemand anders met een scheve KN....

Lang verhaal kort te maken, ja je krijgt je geld terug.

Bonny_CT

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 19:06

ik heb nog steeds geen problemen gehad met divoza en de zadelmakers passers hiervan... denk dat er overal wel eens foutjes voorkomen

santos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 00:43

Heb destijds de zadelpas service laten komen. we kwamen een zadel overeen, alleen het moest een boommaat smal hebben. Dit moest gemaakt worden en zou toegestuurd worden. Ik heb toen uitdrukkelijk gevraagd, wat als het toch niet past??? Dan kon ik het gewoon retourneren, zonder problemen. Gelukkig paste het wel en was er geen probleem.

Wat me wel nog steeds dwars zit, is dat de singel te kort was. Ik gebelt, en als deze ongebruikt was, mocht ie terug. Gelukkig was ie ongebruikt, want hij was veel te kort. Maar het opsturen koste me toch 5 euro. Op zo'n groot bedrag, als van een zadel, vond ik eigenlijk niet dat ik dat ook nog eens moest betalen, maar ja,

janinetjjj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 08:03

Nooit problemen met Divoza gehad eigenlijk..

Suelza

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 08:19

Bitch schreef:
_Sammy_ schreef:
nee is idd geen sevice!

Ik heb ooit een nieuwe KN aan laten praten bij Divoza, zadel was te klein voor mijn achterwerk, scheef, dus ik ben na 3 maanden terug gegaan ( zoetermeer) en heb dat zadel met die klachten weer geretourneerd, ik kreeg Fl 2300,-. terug, zadel was nieuw toen Fl 2759, dus vond het redelijk wat ik terug kreeg.

Helaas kreeg het zadel een poetsbeurtje, en ging weer op de balk als 'nieuw zadel', dus ws rijdt er nu iemand anders met een scheve KN....

Ja, maar dat was waarschijnlijk toen de zadelmaker daar nog rondlipe, niet waar?

Ik denk dat ze er nu wel eens heel moeilijk over kunnen gaan doen om je geld te retourneren. Het zadel is al aangepast. Ik denk dat ze het op een akkoordje willen gaan gooien. Ze hebben niet voorniets al gezegd dat je zadel paste, terwijl het voor geen meter lag. Ze zijn niet achterlijk daar. Het zijn ook paardenmensen en zien ook wel of een zadel wel of niet past. Gewoon sterk in je schoenen en op je strepen gaan staan. Jij hebt betaald voor een goed zadel en hun leveren een bagger-product. Jij wilt gewoon je geld terug, volledige bedrag, punt uit.

Ik zou anders naar de geschillencomissie stappen. Maar goed, dat ben ik.

_Sammy_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-06 17:31

_Sammy_ schreef:
nee is idd geen sevice!

Ik heb ooit een nieuwe KN aan laten praten bij Divoza, zadel was te klein voor mijn achterwerk, scheef, dus ik ben na 3 maanden terug gegaan ( zoetermeer) en heb dat zadel met die klachten weer geretourneerd, ik kreeg Fl 2300,-. terug, zadel was nieuw toen Fl 2759, dus vond het
redelijk

wat ik terug kreeg.

[/quote]

Ja, maar dat was waarschijnlijk toen de zadelmaker daar nog rondlipe, niet waar?

Ik denk dat ze er nu wel eens heel moeilijk over kunnen gaan doen om je geld te retourneren. Het zadel is al aangepast. Ik denk dat ze het op een akkoordje willen gaan gooien. Ze hebben niet voorniets al gezegd dat je zadel paste, terwijl het voor geen meter lag. Ze zijn niet achterlijk daar. Het zijn ook paardenmensen en zien ook wel of een zadel wel of niet past. Gewoon sterk in je schoenen en op je strepen gaan staan. Jij hebt betaald voor een goed zadel en hun leveren een bagger-product. Jij wilt gewoon je geld terug, volledige bedrag, punt uit.

Ik zou anders naar de geschillencomissie stappen. Maar goed, dat ben ik.
[/quote]

ja idd maar als ik wat zeg zeggen ze dat hij nog moet inzakken maar gooi de eerstvolgende keer opzeker het zadel in de achterbak en ga er heen..
[/quote]

MyWup

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 19:57

ik doe al veel jaren inkopen bij divoza, en nooit problemen gehad.
mijn rijbroek was na n paar maand van donkergroen naar lichtgroen verkleurd, ik kreeg gewoon mijn geld terug.
ik heb vorig jaar een zadel gekocht waarvan ik wist dat hij niet pastte,
ik mocht hem net zo vaak brengen totdat hij goed lag!
na 1 keer verbreden lag hij goed!
je kan ook altijd je zadel inruilen!

dimma

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 21:15

Het nadeel van Divoza is dat jemet het passen zit.
Ik zou dan ook altijd een zadel kopen bij jou in de buurt zodat ze kunnen komen passen.
En of je hem kan ruilen?
moet je Divoza bellen.

Mexxuna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 09:54

ik heb dit probleem ook weleens gehad met de plaatselijke ruitershop hier. Ik kocht een thorowgood voor mijn haflinger.
Die na 2 keer op de pony dus echt niet paste!! Pony bokte alles bij elkaar.

heb het zadel teruggebracht en geeist dat ik mijn geld terug kreeg.

Daarna heb ik meteen (voor 3x zoveel geld) een hulsebos laten aanmeten!