Hoever van te voren weide-plaats (vakantie) boeken?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Amulet

Hoever van te voren weide-plaats (vakantie) boeken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-06 18:14

Op het gebied van vakanties (zowel met als zonder paard) ben ik echt de grootste nitwit die er bestaat. Ik zorg gewoon altijd dat een ander dat organiseert

Goed, nu wil ik (en stalgeno(o)t(en)) deze zomer (juli/begin aug.) met de/het paard(en) naar drenthe. Het is de bedoeling om 2 keer een nacht te overnachten. Dag 1 rijden we heen/nacht/dag 2 daar in de buurt en naar een andere camping/nacht/ en dag 3 weer terug naar huis.

Het gaat dus steeds om 1 nacht, hoeveelheid personen/paarden is nog een beetje onduidelijk. Waarschijnlijk 3 personen en net zoveel paarden.

Maarrrrr hoever van te voren boeken jullie die campings dan?

Marja1988

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 20:06

vorig jaar heb ik 2 dagen van te voren geboekt, eigenlijk zat het vol maar ik bleef maar bellen.
als je nu boekt weet je zeker dat je plek hebt. ik zou zsm boeken

Sjef

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 22:07

Ligt er helemaal aan of je op een specifieke stal / weide terecht wilt komen of het je niet veel uitmaakt.
Zeker weidegang kan bijna altijd wel.

Amulet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-06 22:14

Sjef schreef:
Ligt er helemaal aan of je op een specifieke stal / weide terecht wilt komen of het je niet veel uitmaakt.
Zeker weidegang kan bijna altijd wel.

Nee, maakt in principe niet veel uit. Zolang het maar in die omgeving is (Schoonloo/Grolloo) maar desnoods veranderen we de route ietwat. Ben allang blij dat ik dus niet in januari al had moeten reserveren haha.