Heb ik nog nooit gedaan, maar ze zijn zó ranzig momenteel, dat het geen slecht plan zou zijn om ze eens flink te wassen.
Ben benieuwd, anders gooi ik ze er zo nog in

Enne.. Als het kan, op hoeveel graden?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Kwamen er super schoon uit 
Regelt mijn moeder

).
In een kussensloop die met een haarelastiekje is dichtgemaakt. Heb ze eerst in heet water laten weken. Kwam me toch een drap af

Maar dan gaat het inderdaad prima, die van mij gaan altijd in de was! Eventueel voorbehandelen voor extra wit resultaat
Destinietje schreef:Haha, ik zou wel even goed het zand eraf borstelen, anders zal je moeder er niet zo blij mee zijn![]()

En die kussensloop is ook niet meer voor menselijk gebruik 

gewoon eerst 3x afpoelen zodat al het zand er goed af is dan in de wasmachine op 30 graden en leten drogen 
Quellian schreef:Destinietje schreef:Haha, ik zou wel even goed het zand eraf borstelen, anders zal je moeder er niet zo blij mee zijn![]()
Was het maar de machine van mams
Ik was gisteravond hévig teleurgesteld! Ze hebben eerst een poos liggen weken en heb ik ze globaal afgeborstel met een afwasborstel. Toen dus in de kussensloop in de machine. Toen ik ze eruit haalde:
Ze zaten nog erger onder het zandEn die kussensloop is ook niet meer voor menselijk gebruik
Ik heb ze nog ff afgespoeld en een kort wasje laten draaien; als nieuw

, maar dat gaf teveel lawaai omdat ik er ondertussen al wat dingen had uitgehaald die niet in de droogtrommel konden.
.
.

Quellian schreef:Droogtrommel?
Chrystal-gek schreef:Quellian schreef:Droogtrommel?
Als je die hebt dan tenminste
ik was altijd op 30 graden, dus das met me kappen niet anders.