Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
viv1982 schreef:Ik hoop dat iemand me kan helpen, mijn verzorgpaard staat overdag buiten in de bak of in het weiland en hij houdt van erg veel rollen....
Resultaat is dat ik een eeuwigheid sta te poetsen en probeer om het stof ook uit zijn vacht te krijgen. Heeft iemand hier een tip voor?
(niet de stofzuiger, want ik heb geen zin om dat ding naar stal te slepen, het moet toch ook te doen zijn met een of andere borstel??)

En ze zijn ook stofvrij!
kekaro schreef:harde borstel, langharige borstel en dan een babydoekje of een ietsje vochtige handdoek en klaar ben je![]()
blue star, wat doe je met die doekjes dan ?? je moet ze er niet zeiknat mee maken, gewoon even eroverheen !
ik doe met 1 pak doekjes een week wat betreft mijn zoontje dus moet je een paardje ook wel mee kunnen doen
Blue_Star schreef:kekaro schreef:harde borstel, langharige borstel en dan een babydoekje of een ietsje vochtige handdoek en klaar ben je![]()
blue star, wat doe je met die doekjes dan ?? je moet ze er niet zeiknat mee maken, gewoon even eroverheen !
ik doe met 1 pak doekjes een week wat betreft mijn zoontje dus moet je een paardje ook wel mee kunnen doen
Ik neem een doekje en ik wrijf,wrijf,wrijf en wrijf en neem dan een volgende doekje omdat hij al zwart is
) Ik gebruik 1 a 2 doekjes voor haar lichaam en een voor het hoofd..
mencis schreef:een deken erop gooien
(en als het warm is hoeven de pony's geen deken op (meestal))
!

Wan schreef:mencis schreef:een deken erop gooien
dan krijg je een stoffige deken(en als het warm is hoeven de pony's geen deken op (meestal))
volgens mij staan hier al genoeg goede tips bij

(vliegendeken
)