Naar welke show?! Apassionata of Levade?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

LouB

Naar welke show?! Apassionata of Levade?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-06 21:32

Mijn moeder en ik willen binnenkort nog een keer naar een mooie show! (we zijn een keer bij Goa geweest en dat vonden we super!)
Nu waren we op internet een beetje aan t rond kijken en kwamen we uit bij Apassionata en Levade (www.levade.se)
Het ziet er allebei wel gaaf uit!

Voor welke show zouden jullie gaan? En zijn er mensen die de shows al hebben gezien?

Lowara

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 22:26

kijk eens bij evenementen hier op bokt. als je een paar pagina's terug gaat, zie je tientallen foto's van Appasionate
ik ben er ook geweest en vond het echt supermooi!

VeronicaM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 22:29

Apassionata die is echt leuk!! Heel mooi Er staan idd erg veel foto's op bokt!

Marije_jiplover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 09:18

Wordt Appasionata nog ergens opgevoerd dan? Ik dacht dat die alweer weg was, of heb ik dat mis?
Ik vond Levade erg tegenvallen, zeker als je Goa gezien hebt en dat erg mooi vond.

Sjonniej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 10:02

Levade valt bij veel (paarden)mensen tegen! maar of Appasionata nog wordt opgevoerd, vraag ik me ook af.

A10

Re: Naar welke show?! Apassionata of Levade?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 10:46

Apassionata wordt binnenkort opgevoerd in Antwerpen. Levade is nu in Leeuwarden en gaat door naar Tilburg.

ilovespekkie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 10:55

Zelf ben ik bij Lavade geweest. Dat vond ik wel heel leuk! Maar dit was ook de eerste keer dat ik naar een paardenshow ging... maar het leek soms meer op een soort circus maar dan alleen met paarden... maar ik weet natuurlijk niet hoe andere shows zijn...

LouB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-06 16:09

Ja appasionata komt in april naar antwerpen, en aangezien wij toch dicht bij de grens wonen is dat net zo makkelijk voor ons!

carow

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 19:02

Levade is echt FLUT ik ben er afgelopen vrijdag geweest. Nou heb me rot zitten ergeren aan die mensen.
Het zag er absoluut niet diervriendelijk uit je zag dat de paarden angstig waren en ze werden gewoon met zweep op de grond gelegd zeg maar.

Verder ging er ontzettend veel fout en ik heb ook van andere mensen gehoord dat dit vaker is. Als er iets bezig is staan er nog 10 man in de bak om de pony's onder controle te houden. Kortom ik raad deze show dus af

Dimbo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 19:41

Levade is ZuperLeuk! Echt een aanrader!