Is een stalmat een optie, en wat zijn de kosten die daaraan verbonden zijn?
ik hoop dat jullie ideetjes hebben. Ik vind het echt vervelend dat ik haar op zo weinig moet zetten.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
dus kan me voorstellen dat het echt zo is !)
Heb je daar wat aan? : +
. we hebben vrij grote balen, dus met twee moet ik het makkelijk redden. ze is ook vrij schoon en maakt alleen de achterkant van haar stal vies. maar nu met al dat plassen, emaar heel weinig stro gaat dat niet op natuurlijk. 

maar goed, ik heb makkelijk praten, ik ga ook weg bij mijn stal vanwege problemen met stro.
. Ik sta op een pensionstal en ik begrijp de eigenaar ook wel dat hij het niet nodig vind dat mijn paard tot in zijn knieen in het stro staat. Dus heb ik het volgende compromis gevonden:
.

Je vroeg in je eerste bericht naar stalmatten: die heb ik ook liggen, met daarbovenop een laag stro. Ik heb ze voor haar gelegd omdat ze artrose heeft en omdat het zo warmer is aan haar benen dan gewoon stro op het beton. Sinds de matten er zijn gaat ze ook terug liggen in haar stal (vroeger alleen in het land) dus ik denk dat dat al wel scheelt. Het mest ook makkelijker uit iig. Qua kosten: 50 euro per vierkante meter is een gemiddelde prijs.