Tattoo van je paard

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Tjaldur

Tattoo van je paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-06 11:34

Ik weet niet zeker of ik het onder het juiste kopje plaats hoor. Maar ik heb toch een vraagje: zouden jullie een tattoo laten zetten van je paard. Bijvoorbeeld van een foto of alleen zijn/haar naam? En op welke plek moet hij dan komen? Ik ben heel erg aan het twijfelen of ik zijn naam op mijn enkel zal laten zetten. Wat vinden jullie hiervan?

RUBYWHITE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 11:36

nee ik zou mijn paarden niet als tattoo nemen, beetje te vlekkerig

Kenzo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 11:38

Nee ik zou dit ook niet doen. Het is iets wat je je hele leven bij je zou dragen en wat ik niet zou doen.
Ik ben gek op mijn beesten maar geef je liever een speciaal plekje in mijn hart en een mooie foto aan de muur om me er aan te herinneren.

alex66

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 11:39

ik heb er een, op mijn bovenarm van een foto uit de tijd dat mijn paard nog een jaarling was

hij zit er nu al meer dan 10jr en ik ben er nog steeds blij mee

ditatje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 11:40

ik twijfel ook maar wil het toch heel graag ... ik wil hem het liefst op me schouderblad ..

Marshaha

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 11:41

als je toch een paardentattoo wil nemen, waarom dan niet van je eigen paard?
heeft meer betekenis dan zomaar een paard uit een boekje.

voor de meeste mensen zou ik namen ed niet adviseren

Tjaldur

Re: Tattoo van je paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-06 12:10

Ik weet het ook niet. Mijn ex vond het altijd heel belachelijk. Maar nu hij gisteren ineens zei dat hij niet meer van me houdt denk ik dat ik het toch doe. Mn paardje kan ik tenminste vertrouwen.

ygoeseye

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 12:33

ik zou het niet op zo'n emotioneel mont beslissen of je een tattoo neemt of niet. Ik zou er goed over nadenken. Ikzelf zou niet snel een tattoo nemen, maakt niet uit van wat. Ik vind het wel een mooi gebaar. Een naamtatto vind ik niet mooi om te zien, een foto zou ik wel mooi vinden, maar een hoop mensen niet. Je doet het natuurlijk wel voor jezelf. Maar ik zou persoonlijk ook meer hebben aan een mooie foto aan de wand.

doerakje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 22:55

ik heb er een op mn onder rug!! Doerak staat er..

daantjuhhh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 22:57

nou misschien de naam van de pony die altijd in mijn hartje blijft.
die vorig jaar zo plots veelste jong stierf..
Maar dan Andoy in een chinees teken of in het arabish ofzo (het was een arabiertje)

Ohja wel in het heel klein op mijn lies ofzo.

FZ_Lin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 23:07

is wel een soort droom van me, om een tattoo te laten zetten met allebei de hoofden van me paarden met hun namen, alleen dan op me schouderblad, en niet al te groot.
maar moet eerst goed over nadenken of ik echt een tattoo wil, want het zit wel de rest van je leven, of je moet het weg laten laseren, of hoe doen ze dat, en dat lijkt me niet zo'n pretje (tatoeren zelf lijkt me ook pijnlijk )

doerakje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 23:27

Afbeelding voor het idee dit is m

FZ_Lin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 23:38

dat is ook leuk alleen de naam

daantjuhhh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 23:40

Ja dat is wel leuk met de naam doerak..
Maar met de naam Andoy??
Dan krijg je meteen vragen van huh??
Exvriendje??

doerakje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 23:51

ja dat is wel weer zo ja, maar aan de andere kant niets van aantrekken, bij mij vragen ze ook nogsteeds of het me koosnaampje is of dat ik een doerak ben.. zeg ik gewoon nee hoor dat is mijn pony, en bij vervelendemensen.. ja dat is mijn vriendje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 00:11

Ik heb mijn paard op m'n schouderblad staan zodat ze altijd bij me is om me te herinneren aan de moeilijke tijd die we samen overwonnen hebben. Tattoo is gemaakt van een foto. Hij is niet groot dat wilde ik niet en staat ook zo dat als ik hem niet wil laten zien niemand hem ziet behalve als ik een topje met spaghettibandjes draag. Inkleuren wilde ik ook niet. Mel is zwart en dan werd het zo'n zwarte vlek

Dit is hem: Afbeelding

Tjaldur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-06 06:46

Die is ook mooi! Bij mij zou het dan ook een zwart-witte vlek worden, dus ik ben serieus aan het denken over zijn naam. Heeft iemand een tattoo op zn enkel en deed dat pijn?

Iranda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 08:05

Ik zou geen paard-tattoo nemen. Ik ga er vanuit dat Iranda niet het enige paard is dat we ooit zullen hebben, en als je al de naam van je paard doet, tja wat doe je dan met de hond, die toch ook ontzettend lief is, en als er straks kinderen zijn..?

Ik heb 1 tattoo, een dolfijntje, al vanaf mijn 17e. Misschien komt er ooit nog iets symbolisch bij van mij en mijn mannetje, maar anders blijft het bij die ene.

wouterpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 08:54

Ik heb een paardje met lange manen. Het paardje is ingekleurd in de kleuren van Wouter. In de manen staat met donkerbruin verwerkt een W van Wouter. Ik heb dit gedaan omdat het mijn eerste paard is en ik hem nooit zal vergeten.

Misschien krijg ik hierna nog wel een paard maar Wouter is gewoon mijn eerste, en voor mij speciaal.