Iemand ervaring met Prestige zadel, model Doge?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mause

Iemand ervaring met Prestige zadel, model Doge?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-06 08:42

Wij gaan hoogstwaarschijnlijk de nieuwe Prestige Doge aanschaffen, omdat dat het enige zadel is wat enigzins goed ligt op Tipperary. Nu ben ik erg benieuwd naar de ervaringen van anderen met dit zadel!

Afbeelding
bron: de Kroo ruitersport

Wie heeft een Prestige Doge en wat is je ervaring ermee?

venusjah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 20:10

Ik heb er zo een! Ik heb hem nu een half jaar en ik vind hem super! Na een hals jaar blinkt hij nog net als nieuw en er is nog zeker geen slijtage aan. Die van mij ging ik normaal verkopen omdat ik nu een ander paard heb,maar heb hem laten aanpassen zodat ik hem voorlopig nog kan houden. Ik denk dat ik hem binnen een half jaar ofzo toch verkoop, omdat ik nu een springpaard heb,en dan ben ik daar nix mee.Maar ik zou het doen, ik vind het een goed zadel.

Sacramenta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 22:16

Ik heb hem ook sinds 10 maanden ofzo en ik vind hem helemaal super.
Wat venusjah ook zegt, ik heb er nog geen enkele slijtage aan ontdekt.
De wrongen zijn best apart gevormd in vergelijking met andere zadels en daarbij zijn ze superzacht en heb je er tegelijkertijd veel steun aan.
Tijdens mijn zadelpas-sessie met Van Rijs uit Zevenhuizen was het eigenlijk het enige zadel wat ik meteen heerlijk vond zitten !!
Hij is best behoorlijk aan de prijs vind ik, maar ik zou echt niks anders willen!
Ik hoop dat je er wat aan hebt

Mrijn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 11:09

Ik vind het een prachtig zadel, maar het is totaal niet geschikt voor mijn lijf. Ik kom me mijn knieeen niet eens in de buurt van de wrongen, hoe dik en zacht ze ook zijn. Ik heb de laatste tijd op heel erg veel zadels gezeten en het is me duidelijk geworden dat de meeste zadels niet voor kleine vrouwtjes met ronde bovenbenen zijn gemaakt.

pilou

Re: Iemand ervaring met Prestige zadel, model Doge?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 21:24

ik zit prima op mijn Passier Optimum en heb ook ''stevige bovenbenen'' *o/*

Maar heb ook interesse in de Prestige Doge omdat dit zadel niet helemaal goed ligt op m'n paardje.