Wij zijn van plan een trailer te kopen.
Aangezien ik geen ervaring heb met paarden die op de
trailer staan deze vraag:
'Wat vinden jullie noodzakelijke beschermmiddelen voor op de trailer?'
xxxx_mii
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
En een halster natuurlijk om hem vast te zetten. yulan schreef:Beenbeschermers is het minimale denk ik.
Als ik ga heb ik altijd aan m'n vzpony hangen:
* Stevig halster
* Stevig touw
* Reservehalster+touw
* Transportbeschermers of combinatie bandages/springschoenen
* Indien wedstrijd, in het gaan ook staartbandage.
* In de winter heeft ie z'n staldeken aan, in de zomer z'n zweetdeken met dekensingel
Nog iets ?
Shadowlover2 schreef:ook is het altijd belangrijk dat je je paard iets meer op doet.. de wind kan ook anders staan dan is het veel kouder dan op stall!
ik doe meestal een zweetdeken met staldeken op en transportbeschermers!
ook al is een paard zo mak er kan altijd wat gebeuren onderweg waarvan het paard wel blesures kan krijgen of iets beschadigen.

classeygurl schreef:mijn paard krijgt als het erg koud is altijd een extra dekentje op ( dun zweetdekentje ) en zijn winterdeken.
In de zomer doe ik meestal zijn zomerdekentje op en als het erg warm is gaat hij zonder deken op de trailer maar dan doe ik wel altijd vliegenspray op.
Verder staat hij altijd met transportbeschermers en heb ik voor transport een halster met bont achter de oren en op de neus.
Perla schreef:classeygurl schreef:mijn paard krijgt als het erg koud is altijd een extra dekentje op ( dun zweetdekentje ) en zijn winterdeken.
In de zomer doe ik meestal zijn zomerdekentje op en als het erg warm is gaat hij zonder deken op de trailer maar dan doe ik wel altijd vliegenspray op.
Verder staat hij altijd met transportbeschermers en heb ik voor transport een halster met bont achter de oren en op de neus.
zelfde![]()
en bij lange reizen doe ik ook om alle benen springschoenen

Perla schreef:langer dan een half uur

iedereen heeft zijn/ haar eigen dingen
Perla schreef:iedereen heeft zijn/ haar eigen dingen
ik ben heel zuinig op mijn paard en dit lijkt mij het beste voor haar