Oster borstel wordt raar na 1 maand gebruik

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Moska

Oster borstel wordt raar na 1 maand gebruik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-06 13:14

Ik heb vorige maand twee Oster borstels gekocht, de zachte glans borstel en de harde borstel (harde haren). Nu wordt die laatste erg raar (begon al na een paar dagen)[img], het lijkt net alsof de haren afschillen en dus dunner worden. Tegen de rug van de borstel zitten nu allemaal dunne nylon (?) draadjes. Zijn er meer mensen die dit hebben? De borstel wordt dagelijks gebruikt uiteraard, maar na een maand al slijten en voor dat geld? Ik ben nog niet naar de winkel terug geweest (heb ook het bonnetje niet meer helaas), maar ga dat zeker doen deze week.

[/img]http://www.mijnalbum.nl/Album=Y8ON7MD7

Moska

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-06 13:14

Hmmm, ik weet dus niet hoe het werkt om een foto toe te voegen, kunnen jullie wel de link volgen?

Elienn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 13:15

nee kan niet.

Billy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 13:16

Afbeelding

die van mij doet dat ook. schijnt in de nieuwe series beter te zijn, maar hij borstelt er niet minder om

Moska

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-06 13:23

hee wat goed van jou. Zat net al heel aandachtig te lezen hoe dat nu precies moest, dat plaatsen van een foto.

Maar ik vind het eigenlijk niet kunnen, als het in dit tempo doorgaat, dan heb ik binnen een half jaar geen borstel meer over. Hij borsteld fijn, maar voor 10 euro kan ik ook 3 anderen kopen die jaren mee gaan...

cornelie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 13:44

Valt wel mee. Ik gebruik het ding dagelijks en die van mij ziet er ook zo uit. Maar ik heb hem al maanden en erger dan dat wordt het niet.

Anoniem

Re: Oster borstel wordt raar na 1 maand gebruik

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 13:58

heheh, eindelijks eens iets negatiefs over die flutborstels.....

Ik heb dus precies hetzelfde probleem, ook bij de 'harde' borstel.
Het viel mij laatst ook al op, maar ik gebruik dat ding nooit, want ik vind de rug te breed in mijn hand, en krijg schokken van mijn paard als ik dat ding hanteer.

Er zijn hier al eerder topic's geweest over deze borstels, en iedereen liep ermee weg. Nu het bewijs dat we allemaal getild worden met deze borstels. De haren splijten gewoon en dat mag absoluut niet van € 13,50 ( omgerekend fl 29,97 voor een stukje plastic)

Ik heb voor hetzelfde bedrag een varkensharen borstel, met houten rug, en die zijn kwalitatief wel even een stuk beter.

Billy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 14:00

Ondanks dat die haren wat pluizen vind ik het een ideale borstel. Bij mijn borstel is het wat minder erg, en verder gaat het ook niet. Dus zo vreselijk groot is het probleem ook niet....

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 14:04

Maar als ik de prijs=>kwaliteit verhouding bekijk, mag dit eigenlijk niet gebeuren, toch?

Billy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 14:05

Mijn borstel is er niet minder om, ik heb ook wel eens een dure houten gehad waarvan de rug brak. Is alle hout met echt haar dan ook opeens slecht?

Imker

Re: Oster borstel wordt raar na 1 maand gebruik

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 14:07

Ik heb dan de 'fop'versie van IR, maar ik vind ze absoluut niet fijn in de hand liggen. Maybe zijn mijn handen te klein, maar ik hou het bij de ouderwetse borstels. Een paardenharen of varkensharen borstel met houten rug is gewoonweg het best!

Moska

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-06 14:15

qua handgreep is ie ook iets te lomp idd, maar zolang ik hem andersom vastpak gaat het wel. Mijn paard vind het een fijne borstel (de zachte vind ie vooral fijn onder zijn kin), maar ik ben wel teleurgesteld in het product. Ik ga zeker terug en wil eigenlijk mijn geld terug of een nieuwe.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 14:17

Billy schreef:
Mijn borstel is er niet minder om, ik heb ook wel eens een dure houten gehad waarvan de rug brak. Is alle hout met echt haar dan ook opeens slecht?

Dat ligt eraan, heb je daar ook zoveel voor betaald? Hout is zeer gevoelig voor vocht, en dat is vaak iets waar we niet onderuit komen bij het opbergen van onze spullen..

Maar als je daar ook de volle pond voor hebt betaald, en hij was niet al 100 jaar oud, dan mag dat best als slecht bestempeld worden.