passier gg basic of de extra? en nog wat vraagjes

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jodievanmij

passier gg basic of de extra? en nog wat vraagjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-06 22:25

ik zou graag van jullie het volgende horen:

Ik heb nu een passier gg basic op proef.. ik mag hem zo lang als nodig is uitproberen en ook een euroriding diamant..

De euroriding wordt het al niet daar was ik al uit..

Die passier is dus 17 inch terwijl ik normaal met 17,5 rijdt.. De ene keer is dat wel goed de andere keer is het weer ruim..

Die 17 inch is dus de basic en ik zit er goed in doordta deze dus niet al te dikke wrongen heeft..

Mijn vraag is:

Heeft de basic in de loop dr jaren ook veranderingen ondergaan? bijv.. de wrongen zijn die nog dikker geworden? En de zit noemt men dit al een diepe zit>?

Dan de vraag:

HOe bevalt jullie de passier gg basic en is jullie houding verbeterd?

Welke hebben jullie liever de basic of de gg extra?

En zijn de wrongen nou ook dikker bij de extra of is alleen de zit wat dieper?

en als ik een extra zou nemen
(ik pas precies goed in een 17 inch basic maar had ook niet kleiner moeten zijn(niet dat ik stevig ben maar dnek door mn lengte) zou ik dan beter een 17,5 kunnen nemen omdat de zit dan ook automatishc krapper valt door dat die dieper is??

En hebben ze in de loop der jaren ook soepeler leer gebruikt? (dat is namelijk bij kieffer wel zo)

De passier die ik hier heb liggen is niet stug maar hij is al wel wat jaartjes oud maar nog helemaal heel en goed onderhouden en niet veel krassen.. maar ik heb het idee dat de passiers van tegenwoordig wel zachter zijn op het zweetblad (dit kan natuurlijk ook komen doordat die nieuwer zijn)

hebben jullie de gg basic of de extra? hoe bevallen de wrongen en de zit en hoe bevalt het leer en vinden jullie het een aanrader? En welke inch maat raden jullie mij aan als ik een extra zou nemen of kan ik net zo goed de basic nemen?
overigens zit ie heeeeerlijk zacht en mn paard liep meteen beter..