pionnen / kegels , waar kan ik die kopen ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-02 22:38

ik heb van die kleintjes van de macro, maar grote heb ik daar nog nooit gezien. Ik mag ook niet proletarisch winkelen van mijn vriend:(

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-02 07:58

Je kan gewoon naar een wegenbouwbedrijf bij jou in de buurt gaan. In mijn geval was dat naar Heijmans in den Bosch. Ik ben daar gaan vragen of ik een paar oude pionnen voor onze rijvereniging (ahum, voor mij dus) mocht kopen, en ik kreeg er 6 voor niets mee. Meestal doen ze daar niet moeilijk over!@

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-02 09:18

Ik heb er 2 geadopteerd.... Haha! de rest (stuk of 8) heb ik eerlijk gekregen. Mijn overbuurman werkt bij de gemeente en de gemeentes zijn pas geswitsched naar de nieuwe pionnen met verlichte strepen. De oudere (helemaal oranje) worden zonder pardon in de kliko gemieterd.

Misschien kan je bij jouw gemeente vragen of ze nog van die oude pionnen hebben? Kopen is vreselijk duur, ik wilde van die officiele menkegels, die kosten dus fijn ruim 70 piek!!!!!

Roosje87

Berichten: 427
Geregistreerd: 06-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-02 10:28

Meestal zijn ze ook wel te koop in speelgoedwinkel, maar dat zijn niet zulke grote, mar van 20 cm ofzo. Ik denk niet dat je daar wat aan hebt maargoed.

pmarena

Berichten: 48113
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-02 10:41

Toch bedankt Knipoog !

Ik hoop dat de wegenbouwer-zoon ze mee kan nemen , dat zou wel fijn zijn !
En ook zonde dat ze die oranje zo maar weggooien !
Kunnen ze een mooi handeltje in beginnen Haha! .

Allemaal erg bedankt voor de tips !