biotine hetzelfde als melkpoeder??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ozzieozzie

biotine hetzelfde als melkpoeder??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-06 06:13

Vandaag kwam de hoefsmid om mijn paardje te beslaan en mijn paard heeft vrij slechte hoeven. Nu zei mijn hoefsmid dat ik in plaats van biotine ook melkpoeder kon geven omdat is gebleken (hier is australie ) dat hier dezelfde werkende stoffen inzitten als biotine. Dit moest dan wel geen koffiemelk poeder zijn, maar poeder waar je gewone drinkmelk van maakt. Volgens mij hebben ze dat niet in Nederland maar dat weet ik niet zeker. Als dit ook zou helpen dat zou het natuurlijk veel geld schelen, want de biotine hier is niet zo goedkoop.....
Wie heeft hier ook wel eens van gehoord?? Graag zou ik jullie reacties horen voordat ik hier mee begin.

Groetjes

Charaz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 06:58

Het lijkt me heel sterk, maar als de hoefsmid het zegt... kijk anders eens wat er op een pak van dat poeder staat en op biotine.

Wafel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 07:01

pffffffffff Dat zou een vermogen schelen !

rhijnauwen

Re: biotine hetzelfde als melkpoeder??

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 08:15

mijn hoefsmid had het over voerkalk, dat is ook een stuk goedkoper dan biotine en dat schijnt ook nog beter te werken, melkpoeder ipv biotine heb ik nog nooit gehoord, misschien zit er ook welk kalk in?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 09:57

Volgens mij is de werkzame stof uit Biotine de vitamine H die erin zit. Dat laat zich dus vrij makkelijk vergelijken lijkt me?