buikkoorden

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Christine

buikkoorden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-06 20:09

Ik heb dus een fleecedekentje voor mijn shet gemaakt, de voorkant heb ik al gespen opgemaakt, maar waar kan ik nou buikkoorden (buiksingels) van maken? Of wie weet waar ik doe singel dingen kan kopen?

Laurine

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 20:14

Je hoeft niet persee van die buiksingels je kan ook gewoon een dekensingel in de paardenwinkel halen helemaal niet duur en je hoeft ook geen buiksingels te maken!!! ik heb bij mijn pony ook fleecedeken op met alleen voor gespen en ik heb een dekensingel heel fijn

Alytje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 20:24

ik heb ook eens een dekentje gemaakt en gebruikte bilriemen als buiksingels

_Christine

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-06 20:43

Alytje schreef:
ik heb ook eens een dekentje gemaakt en gebruikte bilriemen als buiksingels

Oke, dat is idd ook handig Dankje voor de tip

esperance

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 21:12

Laurine schreef:
Je hoeft niet persee van die buiksingels je kan ook gewoon een dekensingel in de paardenwinkel halen helemaal niet duur en je hoeft ook geen buiksingels te maken!!! ik heb bij mijn pony ook fleecedeken op met alleen voor gespen en ik heb een dekensingel heel fijn

pas hier wel bij op, als je hem los gooit in een bak oid.. of als hij gewoon op de wei staat, dat die singel naar achter kan schuiven.. en dan kunnen er ongelukken gebeuren..

_Christine

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-06 08:01

esperance schreef:
Laurine schreef:

pas hier wel bij op, als je hem los gooit in een bak oid.. of als hij gewoon op de wei staat, dat die singel naar achter kan schuiven.. en dan kunnen er ongelukken gebeuren..

idd, daarom doe ik geen dekensingel

Samo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 08:42

Zijn autogordels niet handig daarvoor? Misschien dat je die zo kunt halen bij een autosloper?

Urielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 09:08

Je kunt losse 'buikriemen' kopen bij de ruitershop. Ik weet alleen niet hoe duur.