rijlaarzen van lipica?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

krumel

rijlaarzen van lipica?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-06 16:03

Omdat mijn zusje van plan is 2e hands rijlaarzen (die nog maar 3x gedragen zijn) te kopen van het merk lipica vroeg ik mij af wie er ervaring heeft met deze laarzen. Ze zien er namelijk opzich nog als nieuw uit, maar ik weet niet hoe ze zijn met rijden en of ze lang mooi blijven.

Marije_jiplover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 16:15

Ik vind het hele fijne laarzen, heb net een paar nieuwe laarzen bij hen aan laten meten en ze zaten meteen al lekker. Ze gebruiken wel redelijk zacht leer, heb ik me laten vertellen, dus als je de laarzen intensief gebruikt, zijn ze ook sneller kapot, maar als je er netjes mee omgaat en niet al te intensief rijdt heb je een paar goede laarzen voor weinig geld! (Nieuw kosten ze 170 euro).

krumel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-06 16:19

deze laarzen zouden dan 75 euro kosten, ze zijn wel zo goed als nieuw. Maar ze hebben mij verteld dat deze laarzen nieuw ergens in de 200 euro waren ofzo. Mijn zusje rijdt verder niet zo heel erg vaak, niet meer dan 3 x per week iig. Achja, misschien kan ze over een jaar als ze eruit is gegroeid ze nog verkopen voor weer wat minder he

__baron__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 16:22

ik heb ze ook gehad en moet zeggen zijn erg fijn, alleen wel snel kapot als je dagelijks rijdt... heb nu petries bevallen zeer goed ook voor intensief gebruik

Marije_jiplover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 16:24

Ik heb de mijne op maat laten maken bij de makers van de laarzen van Lipica en bij mijn weten kosten al hun laarzen 170 euro. Maar goed, als ze er nog goed uitzien is 75 euro ook niet echt duur.

Petries wil ik niet, die zijn mij veel te stug. Ik had hiervoor Euroriding, die bevielen me goed, maar was nu toe aan nieuwe.
Bij mij op de manege zijn ze allemaal erg tevreden over de laarzen van Lipica, gemaakt door Van Iersel in Raamsdonkveer.

BertinaBvd

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 16:33

Ik heb een tijd geleden ook lipica laarzen gehad
Heerlijke dingen
Vond het jammer dat mijn kuiten te dik werden

little_angel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 17:32

ik heb ze ook, degene die ik nu heb zijn zelfs een jaar of 28 oud en ik draag ze nog steeds, vorige week een nieuw paar aan laten meten en nu maar wachten tot ze klaar zijn!

krumel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-06 13:32

oke, bedankt voor de info, ze zijn echt zo goed als nieuw, het leer is nog helemaal niet beschadigd en er zitten nog helemaal geen kreukels ofzo in. Dus ik denk dat ze het geld iig wel waard zijn.

Anoniem

Re: rijlaarzen van lipica?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 13:38

Afbeelding

Dit zijn mijn lipica-rijlaarzen, nu 10 jaar oud.
Ik bewaar ze wel met van die stokken erin, btw.

en, ja ik heb idd klapkuiten

_Noah_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 14:15

Ik heb ook lipica laarzen en ze zitten heerlijk! en ja voor dat geld zou ik het zo doen!