Betrouwbaar paard of grote e-pony, donkerbruin of zwart (al zou ik geen nee zeggen tegen een prachtige vos die me aanspreekt, kleur is niet zo belangrijk) sportgericht paardje waar je recreatief mee kan rijden, dressuur en springen, leeftijd ongeveer 6, en niet ouder dan 11.

Wegens omstandigheden aangeboden:
Lieve grote (175cm) ruin, 6 jaar. Kan goed springen en heeft goede bewegingen. Is erg braaf maar geen sullig paard.
Een KWPN Ruin kleur Donker Bruin.
L dressuur gelopen M Klaar.
Kan ook goed springen.
100% verkeersmak.
Heeft wel een eigen karakter maar onder het zadel laat hij zich perfekt berijden.

ik heb een erg lieve merrie te koop genaamd Kendy.
Kan leuk lopen wil af en toe wel even uit proberen wie de baas is,daarom is het alleen een paard voor een ervaren ruiter!
Ze heeft geen stalgebreken,is verkeersmak en kan goed met andere paarden overweg.
Ik doe haar weg omdat mijn dochter er helaas niet genoeg tijd meer voor heeft en ze een lief baasje verdient die veel tijd aan haar besteed

ik ken namelijk een paar e pony's echte hittepitjes daar heb ik niet zoveel plezier van, en daarentegen reed ik op een paard van 185, en dat zat heerlijk (al was hij wel wat sterk) daarom kijk ik eerst naar een paard dat me aanspreekt en dan naar de hoogte. maar overigens vind ik 175 ook wel erg groot hoor
maar dit een leuk paard.