Nu kwam ik er gisteren achter dat de hele zool, en ook nog beide laarzen!!!! gescheurd was (op precies dezelfde plek, gewoon een rechte scheur, de zool ligt los van de laars). De zool zelf is helemaal niet versleten, het hele profiel zit er nog op!!! Ik baal dus vreselijk.
Dus ik naar de schoenmaker, die kon het niet repareren, hij gaf wel een ander adres die het wel zouden kunnen, maar hij dacht dat het ongeveer 55 gulden zou kosten.
Bovendien zei hij dat dit dus echt niet mocht, de zool was niet af, en niet versleten, en niet gebroken op het buigpunt, dus hij vond dat ik maar moest gaan klagen bij de verkoper.
Dus nu moet ik naar DIVOZA terug, dit is toch veel te snel, na weinig gebruik al stuk, en dat voor laarzen van bijna 400 gulden????? Ben benieuwd of ze bij divoza uberhaupt mijn klacht gegrond vinden, ze zijn namelijk erg slecht in SERVICE (dat kennen ze daar meestal niet)
Ik begin nu zeer te twijfelen aan de kwaliteit van Petri.
Hebben jullie dit ook eens gehad, en wat hebben jullie toen gedaan??
Wat kosten nieuwe zolen en hoe lang ben je je laarzen dan kwijt???
Ik kan ze dus echt niet missen, voor wedstrijden, heb wel plastic laarzen, maar die komen maar tot halverwege m'n kuit.