Ik heb een probleemke:
Ik heb een Belgische warmbloed pony,normaal gezien is hij vurig maar toch ( redelijk braaf)
.Gisteren wou ik hem opzadelen,ik deed eerste zijn hoofdstel aan,en zodra dat ik de teugels over zijn hoofd had gedaan,werd hij helemaal gek.Hij sprong naar achter sleurde mij een meter mee en vloog(zodra dat de teugels over zijn kop weg waren)weg!!Hij speelt nogal regelmatig de baas en is heeeeel dominant.Maar zoiets had hij nog nooit gedaan!IK was zo kwaad!!
!!!!Want eigenlijk is het allemaal dikke komedie.En toen da ik hem na een kwartier eindelijk gevangen en het terug wou proberen,deed hij weer onozel,maar gelukkig in mindere mate!Na een tijdje gesukkel heb ik dan uiteindelijk toch het hoofdstel aangekregen.Vandaag zou ik terug op hem willen rijden,maar hem kennende gaat hij het terug proberen!!IK hoop dat iemand een paar ideen heeft ??????????????GRoetjes Julie

? Kan hij geen pijn hebben ergens ? Als ik jou was zou ik eerst onderzoeken of het echt niet ergens aan kan liggen voordat je met maatregelen begint. Succes
.
. Een paard denkt nu eenmaal heel anders als wij