vraagje over euroriding diamant dressuurzadel

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jodievanmij

vraagje over euroriding diamant dressuurzadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-06 19:22

hai,

Ik heb hier een euroriding liggen om uit te proberen. Het model is diamant met het blauwe logo.. Het zadel is in nieuwstaat (alleen onder het zweetblad heeft het natuulrijk wel lichte gebruiksporen.)

Nou staat dus nergens hoeveel cm de boom is. In de euroridings met rode logo staat er dus fit blablabla.. maar in deze niet.. ik kan ook niet zin of het er ooit gestaan heeft maar dat lijkt me niet want de rest is nog zo goed als nieuw.. is dit normaal dat de boommaat er niet in staat???

er staan aan 1 zijde van het zadel nog wel wat cijfer verticaal gedrukt zeg maar onder het zweet blad dsu op dat blad waar de stoten overheen lopen kan ik het daar misschien in terug vinden? of is dit een code die de politie er in doet zodat je het terug kan vinden bij diefstal?

mirkip

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 19:23

misschien kun je het inderdaad daarin terug vinden?
Wat is de code die er staat?

KozieZ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 19:32

Dat verticale nummer is inderdaad het unieke nummer van je zadel.

Alleen vind ik het wel erg vreemd dat het er niet in geponst staat. Bij mijn Luxor staat het er ook gewoon in...

Jodievanmij

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-06 21:05

PriscaZ schreef:
Dat verticale nummer is inderdaad het unieke nummer van je zadel.

Alleen vind ik het wel erg vreemd dat het er niet in geponst staat. Bij mijn Luxor staat het er ook gewoon in...

ik zet zo het nummer wel ff neer.. In de diamant van mn instructrice die ook het nieuwe logo heeft staat de boommaat er ook niet in geponsd .. Ik had haar net even gebeld.. Wel vreemd inderdaad.. Hij oogt vrij smal maar hij is toch wel echt zo breed als de passier die ik hier heb liggen die heeft een medium boom.. Maar ik zal ff het nummer opzoeken..

KozieZ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 21:52

Mijn Luxor is 3 maanden oud, dus ook het nieuwe logo. Maar staat er toch gewoon in...

judi

Re: vraagje over euroriding diamant dressuurzadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 22:09

Ik heb sinds een maand een nieuw euroriding diamant dress zadel met een medium boommaat en inderdaad deze staat niet in het zadel geprint
Misschien kun je het herleiden uit het nummer, ik zal wel eens kijken welk nummer er bij mij in staat

ps het is een superfijn zadel!

Jodievanmij

Re: vraagje over euroriding diamant dressuurzadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-06 22:38

judi schreef:
Ik heb sinds een maand een nieuw euroriding diamant dress zadel met een medium boommaat en inderdaad deze staat niet in het zadel geprint
Misschien kun je het herleiden uit het nummer, ik zal wel eens kijken welk nummer er bij mij in staat

ps het is een superfijn zadel!

dan is dit zadel toch niet zo apart.. haha.. gelukkig maar.. ging me al weer zorgen maken... Ik kom er ook gauw genoeg achter welke boommaat en past ie goed dan maakt het helemaal niet uit als ie maar past

het zijn inderdaad fijne zadels.. mn instructrices zadel mocht ik gebruiken en vond het tot nu toe een van de fijnste zadels.. Ik heb nu een diamant en een passier om te passen en hoop dat een van de 2 het gaat worden..Mijn vermoede gaat uit naar de diamant en stiekem mijn voorkeur ook maarja eerst is kijken welke goed past