Ik heb weer eens een vraagje en wil weten hoe jullie erover denken
Ik sta nu zo'n 3 jaar bij een man op stal en die heeft ook een paard dat vroeger Z dressuur en M springen is geweest.
In het begin dat ik daar kwam reed hij nog redelijk veel maar nu doet hij bijna niks.
Ik ben der sinds ongeveer 2 maanden een beetje aan het trainen want ze word in april al 24..
Dit is dus ook het probleem, want mijn instructrice zegt dat ze al helemaal versleten is terwijl ik der eigenlijk nog een onderlinge wedstrijd op wil doen in het L1.
Ik denk namelijk dat ze het nog makkelijk kan ook al is der conditie nu nog een beetje belabberd en was ze echt achteruit aan het gaan omdat die man haar ineens had stilgezet(zonder af te bouwen).
Als ik haar meeneem voor een buitenrit is ze helemaal hyperactief want dat is het leukste wat er is volgens haar dan lijkt het soms wel of ze nog een jaar of 5 is(3 jaar terug kregen we de opmerking of het nog een jong paard was door een handelaar).
Ze kan alle oefeningen nog en is misschien wat stijfjes maar als ik lang genoeg instap dan is dat al voor een heel stuk over want volgens mijn instructrice is ze "oud en versleten" .
Denken jullie dat ik een kansje moet wagen?
Het is trouwens een clubkampioenschap en ik moet zoiezo met mijn eigen paard ook starten in het L1 en ik moet ook nog eens tegen mijn instructrice zelf rijden..
Groetjes Rowan
en een balkje lopen doe ik ook nog wel eens (als ik zin heb ze neer te leggen).
Heb natuurlijk geen ambities voor in de toekomst met hem.