Houdbaarheid paardensnoepjes?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

gucci_girl

Houdbaarheid paardensnoepjes?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-06 18:19

Ik vroeg me af hoelang paardensnoepjes goed bleven. Blijft dat altijd goed? Er staat nml geen houdbaarheiddatum op de zak.

esperance

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 18:59

ja dat is wel een goeie vraag, ligt ook een beetje wat voor snoepjes je hebt volgens mij.. zou ze zowiezo niet meer voeren als ze al langer als een jaar liggen..

Fredt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 19:00

Nee je moet ze niet al te lang laten liggen. Ik vond laatst een nog nooit geopend zakje paardensnoepjes, ooit 3-4 jaar geleden gekregen voor Sinterklaas. Maar geen enkel paard die het op at hoor .

figora

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 19:23

Als het goed is zit er wel een data op... Tenminste op de zakken die wij verkopen wel! Meestal een klein jaar.

gucci_girl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-06 19:26

Ik heb van die snoepjes van Vanilia. Heb er nog best veel in een gesloten mini kratje zitten en nog een dichte zak.. Die lossen liggen er denk ik 7 maanden en die zak dus ook.

Vonnie84

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 19:27

Blijf het even volgen. Op mijn stageplaats vonden ze vandaag paardensnoepjes van afgelopen zomer. Die zaten nog in een dicht zakje. Het was zo'n proefzakje van de paardendrogist, ook zonder datum. Ze zagen er nog best goed uit eigelijk.

gucci_girl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-06 19:45

Stom dat eigenlijk op de meeste zakken dan geen datum gezet worden Wie weet hoelang die zakken snoep al in een paardenwinkel liggen... Misschien vullen ze de voorraad weer aan bovenop hetgeen wat er nog ligt en dan liggen die zakken toch wel lang..

tengeltje11

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 10:50

ik de lidl verkochten ze ook van die emmers,daar stond een dag en een maand op,geen jaar,maar het jaar nadien stonden er nog emmers die niet verkocht waren,en de datum kon dan weer doorgaan tot het volgend jaar he,want er stond geen jaar op.....en gehoord dat het een faillisement is dat ze opgekocht hadden,dus raad hoe lang die emmers er toen al niet stonden....

ik had er 2 gekocht,en ze hebben een jaar ofzo meegegaan,en van het eerste tot het laatste snoepje hebben de paardjes met veel genot opgegeten,dusja,dan zullen ze nog wel goed geweest zijn....

ik heb altijd iets van,geef het aan de paarden,als het niet meer goed is,gaan ze het niet moeten hebben.