slijtageplekje midden op zadel (n.a.v. onderwerp in BIT)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

zynoeska

slijtageplekje midden op zadel (n.a.v. onderwerp in BIT)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-06 10:57

Ja ik weet het ik loop altijd achter met het lezen van de BIT.
Maar ik las het stuk waar in stond waar je slijtage op je zadel ziet en wat dat dan zegt over je rijgedrag.
Ik dus meteen kijken nadat ik gereden had.....middenop het zadel (dus precies onder mn kont) DAAR heb ik dus een plek zitten waar ik op zit.

Ik de BIT erbij...maar nee hoor over die plaats zegt men niets.
Wie oh wie weet wat dit inhoud...?

Heb ik gewoon een broek aan die dat schuurplekje veroorzaakt (toevallig een harry horse aan van dat dikke winterstof). Msschien schuurt die wel. Of zit ik gewoon inderdaad netjes vastgeplakt in mn zadel? Ik krijg met mn les altijd te horen dat ik zo vast in mn zadel zit en ik kan ook heerlijk op mn fjordie doorzitten. Maar zou dat het dan zijn? Wel zit het plekje iets naar rechts (ik zit een beetje in een knikje met mn schouder rechts omhoog en mn rus dus als een banaantje dus kon goed zien dat mn zadel weer geschoven was).

Het net een nieuwe kortere singel gekocht (met elastiek dat had ik beter niet kunnen doen). Of mn pony valt nog steeds af

harnessmaker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 12:06

Als je goed diep en vast in je zadel zit kan dit worden veroorzaakt door de naad van je rijbroek. De meeste modellen zijn daar naadloos maar niet alle merken/modellen.