Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

)

Alytuiere schreef:Sommige paarden vinden trouwens hout gewoon lekker, die van mij krijgen af en toe wat takken en dat vinden ze heerlijk
classic_life schreef:teer op smeren

mrie schreef:classic_life schreef:teer op smeren
Op mijn jas? nou liever niet.![]()
Ik vraag me af of er hier sprake is van een probleem? Ik zie namelijk allemaal oplossingen langskomen die ik nogal drastisch vind. Cribbox, teer, stroomdraadjes....
Volgens mij is de vraag wat de reden kan zijn, nou dat kan zijn verveling, troost, gewoon lekker, snoepkont zonder snoep.
Een soort duimzuigen, het is ook nog maar een baby van 4.
Zolang het paard zichzelf en zijn omgeving niet beschadigd mogen ze van mij lekker in hun orale fase blijven zitten. Bij de meeste paarden gaat dit over naar mate ze volwassener worden.
mrie schreef:classic_life schreef:teer op smeren
Op mijn jas? nou liever niet.![]()
Ik vraag me af of er hier sprake is van een probleem? Ik zie namelijk allemaal oplossingen langskomen die ik nogal drastisch vind. Cribbox, teer, stroomdraadjes....
Volgens mij is de vraag wat de reden kan zijn, nou dat kan zijn verveling, troost, gewoon lekker, snoepkont zonder snoep.
Een soort duimzuigen, het is ook nog maar een baby van 4.
Zolang het paard zichzelf en zijn omgeving niet beschadigd mogen ze van mij lekker in hun orale fase blijven zitten. Bij de meeste paarden gaat dit over naar mate ze volwassener worden.