Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Als het seizoen nog niet is aangebroken en de merrie niet hengstig (genoeg) is, slaat ze wel af en dat kan heel opvoedkundig werken.
.
.
. Ik heb geen zin in (nog meer) hengstenstreken
. SonarRenee schreef:waarom zou je hem eerst late dekken en wat hij nie meer kan doen na het castreren als jij nu sex hebt en je kan het daarna nie meer dan ga je het kei erg misse wrm castreer je hem nie gwn dan weet hij nie wat hij mist
Maar dat vind ik
SonarRenee schreef:waarom zou je hem eerst late dekken en wat hij nie meer kan doen na het castreren als jij nu sex hebt en je kan het daarna nie meer dan ga je het kei erg misse wrm castreer je hem nie gwn dan weet hij nie wat hij mist
Maar dat vind ik
Mijn eigen paard is voor zijn 2e geruind en heeft behoorlijke hengstenstreken, o.a merries dekken.
Citaat:Al zou ik je hengst absoluut niet bij een merrie zetten. Straks dekt hij de merrie wel, maar het veulen... Wat moet je daar mee? Het heeft geen GGK vader en er kan, als het een merrie is, dan vrijwel niet mee gefokt worden omdat de papieren niet bepaald super zijn.
Ik weet niet wat voor paard het is. (KWPN?)
Citaat:Om de toekomst van het papierloze veulen even buiten beschouwing te laten; ik zou iig zorgen dat de afspraak op papier staat. Stel dat de eigenaar het veulen uiteindelijk toch niet wilt of de merrie raakt gewond door de probeersels van jouw hengst, dan geeft ie jou de schuld dat je je hengst erbij hebt gegooid. Ga dan maar eens bewijzen dat het was afgesproken dat ze bij elkaar zouden staan en hij haar mocht dekken.

wouterpaard schreef:Mijn vriendin haar paard is op zijn 7e geruind en vertoond absoluut geen hengstenstreken...