Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
xantippe schreef:Ok bedankt!
De gegevens van de persoon blijken niet meer recent te zijn. Adres klopt niet meer. Weet iemand waar ik terecht kan om recente adresgegevens te vinden in Nederland? Mag ik de afstamming van het paard en naam van de vorige eigenaar op bokt zetten of mag dat niet?
.
sarosxx schreef:Je kan ook even bellen naar KWPN zelf: 0341-255555
Deze kunnen heel veel gegevens geven over het paard d.m.v. het stamboek nummer wat op het papier staat. Zij weten ook of het paard wedstrijden gereden heeft en op welk niveau.
Het kan zijn dat de vorige eigena(a)r(en) niet ingeschreven heeft/hebben gestaan bij het KWPN. Wie weet kunnen ze je bij het KWPN verder helpen. Als ik jou was zou ik hen even bellen
, ik heb even gebeld met het KNHS nadat ik de kopieën van het stamboek had gezien.
sarosxx schreef:Ziolette:
Misschien kunnen ze dan wel vragen of de vorige eigenaar contact op wil nemen met haar, zou ook een optie zijn![]()
Overigens over gegevens gesproken.......ik werd netjes met adres en alles in publiekelijke boekjes vermeld. Heb het wel vaker gezien met keuringen e.d.
taverno schreef:Wat is het voor afstamming?
sarosxx schreef:Ziolette:
Als het goed is weten ze bij het KWPN ook wie daarvoor de eigenaar is geweest. Je kan het altijd proberen toch?