beetje gek paard, of eten die van jullie ook van die rare dingen?
hij eet trouwens ook altijd bramen. hoe zoeter hoe beter. de bramen moet ik altijd aanwijzen in het bosje, zodat hij niet met z'n neus in de stekels zit!
nog meer rare eters?!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Hij is ook gek op bananen,manderijn en afentoe een slokje cola lust die ook wel.
Echt waar!
)
gezond lijkt me anders, maja... 
de rooie:D 
florentijn schreef:die van mij eet zelfs broodjes kroket!!!!! (oke een keer omdat ik weet dat het slecht is....maar zij vond het heerlijk!)
okay hij at zo'n beetje alles dus
helaas voor hem heb ik ze niet meer. maar hij is zowiezo dol op drinken uit flesjes/pakjes.
Hij is echt een vuilnisbakkie!

LilyLuna schreef:florentijn schreef:die van mij eet zelfs broodjes kroket!!!!! (oke een keer omdat ik weet dat het slecht is....maar zij vond het heerlijk!)
Een vleesetend paard![]()

Dit kan erg zware gevolgen hebben voor een paard en zij weten niet beter,ze vertrouwen je.Fijn iemand ben je als je dat vertrouwen schaadt

Sonja schreef:Waarom proberen jullie zulke dingen bij jullie paarden? Voegt het iets toe?
Proberen jullie zelf ook autoband, hondenbrokken, gras en shag te eten?

melanie20 schreef:ik probeer helemaal niks!
kan ik er wat aan doen dat het best me zowat omver loopt en aflikt dat ze likje wil... hahah
en tis echt niet dat je helemaal krijgt wees maar gerust...![]()
![]()
en moet je eens proberen hondenbrokken eten enzz.... misschien krijg je er ook wel wat van...
wat denk je zelf? je krijgt er echt niks van als je iets "proeft"
mag je niet druk om wat andere met hun paard doen of geven....