Thermolaars van Divoza

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

jen_

Thermolaars van Divoza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-06 22:29

hai hai,

ik heb een vraag over de thermolaarzen van divoza....

weet iemand of de thermolaarzen die op de site staan (gewoon die simpele http://divoza.com/isroot/DivozaStore/li ... _40030.jpg ) de enige zijn die ze daar hebben of hebben ze nog meer soorten..??

het is niet echt heel ver weg van hier maar kan ook niet zeggen dat het echt dichtbij zit en wou ze graag morgen gaan kopen dus dacht misschien kom ik er zo achter (voordat ik dalijk dat hele stuk voor niks ga rijden )

en kan iemand mij vertellen of ze die dan anders bij kevenaar of olympia hebben want daar zijn nl. geen sites van en ook nooit echt op gelet als ik daar was

alvast bedankt

jen_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-06 23:30

dus als je zelf thermolaarzen hebt gekocht bij divoza die niet degene van de foto zijn weet ik al genoeg

zonnebloem18Jarig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 00:20

Ik heb ze zelf ook en vind ze erg prettig maar met regelmatig gebruik zijn ze wel redelijk snel kapot.
Ik wil voor volgend jaar de laarzen van Mountain Horse heb ze al eens gepast en ze zitten erg prettig.
Ik hoor er eigenlijk alleen maar goeie dingen over.

judith_slu

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 09:58

Ik HAD ook thermolaarzen van Divoza, één winter gebruikt, en de voering was helemaal kapot, niet waterdicht, en uiteindleijk viel een van de schoenen er zegmaar af

Ga dit jaar, na mijn verjaardag, van mijn verjaardagsgeld dnek ik ook Mountainhorse laarzen kopen, heb ze een keer gepast, en vond ze direct geweldig, alleen had ik toen de centjes er niet voor.

wreckh

Re: Thermolaars van Divoza

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 10:04

Ik heb deze ook, ben er niet echt weg van, ik kan er slecht op lopen. Met rijden zakken ze wel is naar beneden. De voering raakt los en ze zijn niet waterdicht. Toen ik ze kocht hadden ze ook andere met een rubberschoen, die waren veel beter waterdicht, maar die hadden ze natuurlijk weer niet in mijn maat.

AnneloesF

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 14:15

Ja was Wreckh zegt, ze hebben deze soort ook met rubberen schoen. Die heb ik, zitten wel lekker en gaan bij mij vrij lang mee... Zakken alleen wat tijdens het rijden, maar goed, liever dat dan koude tenen Die Mountain Horse dingen heb ik ook aangehad, maar vind ze niets, veel te breed voor mn kuiten
Maar als je dan toch deze thermolaarzen wil kopen van het divozamerk, doe dan die met rubberen schoen, heb je veel meer aan! Die andere zijn zelfs lek in een flinke sneeuwbui...

regine

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 15:17

Voor buitenrijden zijn ze prima maar als ik ga dressuren zitten ze in de weg. Ze zakken in waardoor de rand van de laars steeds haakt achter de rand van me zadel. Heel irritant...

Aman_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 17:02

Ik heb er wel een van Divoza, maar deze niet. Een met een rubberen
schoen. Ik kan niet met die dingen rijden, ze blijven in de beugel vast
zitten bij mij.

Fredt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 19:01

Bij de Divoza hebben ze wel meerdere thermo-laarzen hoor. Alleen die van het huismerk zijn het goedkoopste.
Bij Theo Kevenaar & Olympia zullen ze ze ook wel hebben! Ik heb dr nooit echt op gelet toen ik er was..
Anders moet je gewoon even bellen naar de winkels !

janinetjjj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 19:09

Ik heb die en ze zijn super!

Liedje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 19:10

VRE-SE-LIJK die thermolaarzen van divoza. Een grote miskoop. Super snel kapot Ik raad je ze niet aan
Laatst bijgewerkt door Liedje op 14-03-06 19:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Marshaha

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 19:13

mijn instructrice had ze,
zelf heb ik deze
Panama laars met teddy voering.
Lekkere warme laars van geolied leer.
Met rits
Afbeelding
superfijn!

dravergekkie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 19:24

heb ze ok van divoza alleen dan met een ruberen voet.
zeer slechte kwaliteit :s ze waren onwijs snel kapot...

jen_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-06 22:53

bedankt voor jullie reacties....

het was juist ook mijn vraag of er nog meer thermolaarzen bij divoza waren aangezien alleen deze maar op de site stonden...

heb vanmorgen kevenaar en olympia gebeld en heb ze uiteindelijk bij olympia gehaald degenen met een rubberen schoen

(best vreemd he in maart thermolaarzen kopen maar het is zoo koud als je daar zowat de hele dag bent....en ach als koude weer dalijk over is is er volgend jaar weer een winter toch )