wie weet er leuke dingen te doen voor op stal?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

2001

wie weet er leuke dingen te doen voor op stal?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-06 16:40

nou de vraag zegt het al, ik zou wel eens willen weten wat iedereen allemaal doet op stal.

en dan bedoel ik in de richting van, bijvoorbeeld spelletjes.

wij doen vaak op stal een stro gevecht, is erg lachwekkend.
wat doen jullie allemaal?

shet_loverrr

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 16:43

vlechtjes in je paard Lekker pennyachtig.
verstoppertje
picknicken

als jullie strogevecht doen enzo.. schrikken de paarden dan niet ?
zo heb ik het altijd geleerd, niet schreeuwen. Maar met een strogevecht kan je t wel doen

2001

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-06 17:12

shet_loverrr schreef:
vlechtjes in je paard Lekker pennyachtig.
verstoppertje
picknicken

als jullie strogevecht doen enzo.. schrikken de paarden dan niet ?
zo heb ik het altijd geleerd, niet schreeuwen. Maar met een strogevecht kan je t wel doen

nee hoor er staan drie paarden en die zijn er ondertussen al aan gewent

Melia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 17:22

ik denk niet dat als wij dat zouden doen dat ze daar blij mee zullen zijn.. dikke rotzooi daar.. moeten we vast en zeker alles aanvegen.. enne, dan is alles doorelkaar enzo maar wij doen verder geen spelletjes op stal (bij de manege) sommige doen wel eens verstoppertje ofzo of ze zitten elkaar te bekogelen met sneeuw als dat er ligt

2001

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-06 18:37

Wan schreef:
ik denk niet dat als wij dat zouden doen dat ze daar blij mee zullen zijn.. dikke rotzooi daar.. moeten we vast en zeker alles aanvegen.. enne, dan is alles doorelkaar enzo maar wij doen verder geen spelletjes op stal (bij de manege) sommige doen wel eens verstoppertje ofzo of ze zitten elkaar te bekogelen met sneeuw als dat er ligt

meestal doen we dat dan ook hoor

Barvrouwke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 18:38

Uhm.. wat dacht je van je pony poetsen? Sorry hoor, maar ik kan me zo irriteren aan kinders die in de stooiberg verwoesten. Kan ik 40x met de kruiwagen lopen. Maak de stal maar schoon, spinnewebben raggen, voerresten opruimen, vegen, raampjes lappen, tralies schoonmaken, water en voerbak schoonmaken, voorwanden lappen enz.

Phrono

Re: wie weet er leuke dingen te doen voor op stal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 18:43

Ik ben meestal alleen op stal dus spelletjes doen zit er niet in.
Als het regent ofzo ga ik ff klusjes op stal doen; Pony's poetsen & uitmesten (standaard), tuig poetsen, met de honden & katten kroelen, stal aanvegen.

Er is altijd genoeg te doen.

Mano88

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 18:45

als ik niet met mn paardje bezig ben, en ik ben alleen, sta ik vaak naar de paardjes die los staan te kijken (vooral de shetjes leveren komische momenten op ) en al ben ik niet alleen sta ik toch wel vaak te kletsen met de andere meiden/ vrouwen van stal...

pressent

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 18:48

Ik klets meestal gewoon gezellig en ga poetsen voor het rijden en kijken naar de les, verder doe ik niet zoveel .

2001

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-06 18:52

Barvrouwke schreef:
Uhm.. wat dacht je van je pony poetsen? Sorry hoor, maar ik kan me zo irriteren aan kinders die in de stooiberg verwoesten. Kan ik 40x met de kruiwagen lopen. Maak de stal maar schoon, spinnewebben raggen, voerresten opruimen, vegen, raampjes lappen, tralies schoonmaken, water en voerbak schoonmaken, voorwanden lappen enz.

ja hallo ik ben 16 jaar en we zijn daar met 4 meiden soms 5.
en als we zo iets hebben gedaan dan ruimen we het ook altijd weer op.
en trouwens wij zijn de enigste die daar komen, want het is gewoon een privé staling hoor

2001

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-06 20:51

maar goed iemand nog leuke ideeën bijvoorbeeld hoe je leuke kunstjes kan doen met de paarden ofzo??