Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Lekker pennyachtig.
shet_loverrr schreef:vlechtjes in je paardLekker pennyachtig.
verstoppertje
picknicken
als jullie strogevecht doen enzo.. schrikken de paarden dan niet ?
zo heb ik het altijd geleerd, niet schreeuwen. Maar met een strogevecht kan je t wel doen
maar wij doen verder geen spelletjes op stal (bij de manege) sommige doen wel eens verstoppertje ofzo of ze zitten elkaar te bekogelen met sneeuw als dat er ligt
Wan schreef:ik denk niet dat als wij dat zouden doen dat ze daar blij mee zullen zijn.. dikke rotzooi daar.. moeten we vast en zeker alles aanvegen.. enne, dan is alles doorelkaar enzomaar wij doen verder geen spelletjes op stal (bij de manege) sommige doen wel eens verstoppertje ofzo of ze zitten elkaar te bekogelen met sneeuw als dat er ligt
) en al ben ik niet alleen sta ik toch wel vaak te kletsen met de andere meiden/ vrouwen van stal... Barvrouwke schreef:Uhm.. wat dacht je van je pony poetsen? Sorry hoor, maar ik kan me zo irriteren aan kinders die in de stooiberg verwoesten. Kan ik 40x met de kruiwagen lopen. Maak de stal maar schoon, spinnewebben raggen, voerresten opruimen, vegen, raampjes lappen, tralies schoonmaken, water en voerbak schoonmaken, voorwanden lappen enz.