wie weet een leuk uitje voor mbo scholieren 18+

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jodievanmij

wie weet een leuk uitje voor mbo scholieren 18+

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-06 14:26

hai,

Ik moet als opdracht voor school een uitje organiseren voor mijn mede studenten. Iedereen is 18+ dus het moet wel wat voor die leeftijdsgroep zijn. Ook is er de voorwaarde dat het informatief moet zijn aan vast gebonden. Om het informatief en toch heel leuk te houden zoeken wij iets dat ongeveer een half dagdeel duurt.

Het moet vanaf zwolle met het openbaar vervoer te bereiken zijn en dan niet langer dan een uur reizen zijn.

Wie kan mij helpen? ik heb al wel wat dingen gevonden maar dat kan weer niet met zn grote groep of het kan niet op de datum die wij gepland hebben.

Wij hebben als datum 23 mei en het aantal dat mee gaat is 30 pers..

Ik hoop dat jullie iets weten

Urielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 14:28

Op welk vlak moet het informatief zijn? Binnen een bepaalde studierichting, cultureel verantwoord...?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 14:32

idd welke richting?

Jodievanmij

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-06 14:33

Richting maakt niet uit als het maar zeg maar interessant is. Niet iets met riolerings bijv.. maar het hoeft niet persee gericht te zijn . Het is voor de unit administratie.

bergkraai

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 14:34

MMM lastig hoor, wij zijn (aan het begin van mijn opleiding) met school als excursie naar de lichtmis geweest (ken je misschien wel langs de snelweg van Zwolle richting staphorst/meppel) Dat is dus die hoge toren waarin een hotel en restaurant zijn gevestigd. We kregen uitgebreide rondleiding en zagen alle luxe was wel heel erg grappig om een keer allemaal te zien! We zijn zelfs helemaal bovenin geweest ! Zit een kamer in de top en dan kan je het dak open doen en daar kun je dan op een bed liggen naar de sterrenhemel kijken!! Echt supergaaf...

Maar goed, ik hoop dat je snel wat vind want het is altijd moeilijk zoiets!

Jodievanmij

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-06 14:37

ja indd.. en vooral ook omdat de meesten al in de 20 zijn. Vind daar maar wat voor haha.. maar de lichtmis lijkt me ook wel grappig maar dat lijkt me leuker indd voor een opleiding in de horeca.. maarja ik hoop dat er iets te vinden is want het is niet makkelijk nee