Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Sizz schreef:
Als je er van uit gaat dat het een KWPN'er is denk ik bij 2000 euro altijd: 'Wat is er aan de hand met dit paard?'
Lotti schreef:Ja , ik ook ... en dan niet omdat ik van de paarden die veel kosten ben ,maar omdat het gemiddelde KWPN veulen rond de 3500 euro kost ...
Op een veiling ben je dit bedrag wel wat sneller kwijt, maar dan is het gewoon de vraag: Wat wil de gek er voor geven? Sizz schreef:Lotti schreef:Ja , ik ook ... en dan niet omdat ik van de paarden die veel kosten ben ,maar omdat het gemiddelde KWPN veulen rond de 3500 euro kost ...
Je moet geluk hebben. Op de markt staan goede veulens en dan komen ze echt niet aanzetten met een droomprijs.Op een veiling ben je dit bedrag wel wat sneller kwijt, maar dan is het gewoon de vraag: Wat wil de gek er voor geven?
laat ik het zo zeggen .. toch zeker niets onder de 2000 euro. 

Urielle schreef:Even zien: een merrie, hoogte 1.60, geen papieren, 7 jaar oud, licht betuigd, licht aangereden.
Afgezien dat ik dit paard ook echt niet zou willen hebben (je hebt er niks aan voor de fok-geen papieren, niks voor de sport-te oud en te klein, en recreatief moet ze dus ook nog veel leren omdat ze niet veel bereden is.) vind ik 2000 Euro erg veel, persoonlijk.
Mijn chique 3-jarige toekomstige dressuurpaard, met erg goede papieren, goede bewegingen, een gewilde kleur en een zelfde stokmaat (die maat is erg nadelig, niet veel mensen willen zo'n kleintje dus dat drukt de prijs enorm. En dan is de mijne nog in de groei en die merrie groeit niet meer...) heeft minder gekost.
Ga je rond de 1.70 zitten dan vind je ze niet meer natuurlijk
Lotti schreef:Sizz schreef:
Als je er van uit gaat dat het een KWPN'er is denk ik bij 2000 euro altijd: 'Wat is er aan de hand met dit paard?'
Ja , ik ook ... en dan niet omdat ik van de paarden die veel kosten ben ,maar omdat het gemiddelde KWPN veulen rond de 3500 euro kost ...