Er staat een paard op stal waar ik regelmatig op rijdt, samen met de eigenaresse (die rijdt er wel veel meer op dan mij).
Ik heb op stal nogal schrik voor dr en ze is ook heel dominant. En dreigt nogal waar ik van onder de indruk ben. Ik kan wel gewoon dr hoofdstel en halster aandoen en dan is het geen probleem. Maar alleen als ze los in de stal staat.
Maar als ze hengstig is is het helemaal anders. Het lijkt dan echt waar of ze verliefd op me is ofzo. Zodra ik dr zie of ze hoort mijn stem gaat ze piesen. En wil ze me de hele tijd besnuffelen en gewoon op staan geilen.
Ik ben altijd de eerste die het weet dat ze hengstig is. Ze doet dit alleen op mij en verder op niemand.
Net als nou donderdag was ze hengstig (ik was er niet). En vrijdag heeft ze het helemaal niet echt getoond, terwijl ze allemaal met haar bezig waren. Vandaag kwam ik en ze gaat gelijk piesen en de hele tijd door ranzig staan te doen. Niemand heeft die ooit zo gezien. DAt een paard zo sterk op iemand reageert. De merrie wil continu mijn aandacht en bij me zijn
Ik vind het zo raar weet iemand wat dit is of heeft die dit meegemaakt. Vraag me nml echt af wat dit kan zijn.
!
*net als een flinke schop niet werkt*?? heb je haar geschopt omdat ze zo op je reageert??? ok snap dat dit rare situatie is maar je gaat zn paard daarom toch geen flinke schop geven?? naja als ik het verkeerd begrepen heb sorry voor mijn reactie maar dit komt nogal apart over zeg maar
. Maar zij deed dit alleen bij de verzorgsters + eigenaar. 

Suc-6 dermit