wie rijdt er met een sommer dipomate?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jodievanmij

wie rijdt er met een sommer dipomate?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-06 19:06

hallo,

wie rijdt er met een dressuur zadel van sommer dan de diplomate?

ik zou graag wat meer willen weten over hoe de kwaliteit van het leer is
of de zit diep is of juist niet of het een vaste gesloten zit heeft of normale diepe zit

de wrongen zijn wel heel dik net zoals bij de anky zadels weet ik maar wil dus voornamlijk even weten hoe de zitting zit enzo en of het een aanrader is of juist niet..

ik ga hem dindsag proberen maar zou graag van jullie de ervaringen willen horen.. ook zou ik graag weten hoe de singelstooten bevallen en of het zadel juist meer voor mannen of vrouwen geschikt is of maakt dit niets uit?

na mijn mening valt ie net als de vivaldi van BR wat breed uit in de lepel maar dit kan omdat ik hem slechts gezien heb in de winkel zo lijken. Maar van bovenop geizen lijkt dat een beetje zo.. wel vond ik de kussens mooi breed..

ik hoor graag van jullie

shadowflower

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 20:31

Ik heb wel een sommer el arab zadel . Dit zadel is redelijk goed .. alleen de lepel dat randje ervan die beschadigd snel maar dat is opgelost met een zadelhoes . Over de kwaliteit van het leer heb ik niet te klagen .. super mooi en goed leer .

Jodievanmij

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-06 13:05

Verder niemad?