Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Lhundol schreef:Ik vind ze meestal ook niet fijn rijden hehe! Maar westernruiters rijden toch altijd met een spijkerbroek. Misschien moet ik eens naar een wrangler ofo gaan kijken.
En anders doe ik gewoon mijn rijbroek weer aan haha!
weet niet of ze in lengte maten zijn..maar je moet vooral op de naad aan de binnenkant van je benen letten..die moeten niet de dik zijn...en die van wrangler zijn vroeger speciaal voor het westernrijden ontwikkeld..

€45,- Quarterh0rse schreef:Zelf vind ik Wrangler niet zo lekker zitten, een spijkerbroek met stretch vind ik het fijnst rijden.
Levi's raad ik je ook niet aan die nieuwe broeken zijn van flut kwaliteit als het om rijden gaat dan. Heb nu 2x gehad dat ik een levi's voor het rijden had en de eerste keer (nee hij was niet te klein etc) dat ie met opstappen gewoon scheurt en een keer op een buitenrit met een flinke bok zat dr ook een scheur in. Nou daar gaat je bijna 100 euro.
ik heb de dayton gehad als ik het goed heb en daar zat strecht in. die zat ook erg lekker en schuurde absoluut niet