spoortjes werken niet mee

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Bellex

spoortjes werken niet mee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-06 10:25

Ik heb een probleem met mijn spoortjes, ik heb eigenlijk te grote voten voor kinderspoortjes maar te kleine voor gewone. Dus ze zakken bij mij af, hangen scheef en als je ze een keer nodig hebt moet je je been onnodig ver optrekken. Ik heb al spoorbeschermers gekocht in de hoop dat ze beter bleven zitten maar nee hoor...dream on.
Nu heb ik ze hoger zitten en blijven ze wel normaal zitten, dus had ik 2 vragen: Is dit normaal? en: Hebben jullie nog tips om ze ook lager op mijn voet vast te laten zitten?

Lise81

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 12:41

Ik weet niet wat jij hoog vindt
Maar je kan sporen wel een klein beetje bij buigen. Daarnaast zorgen dat de riempjes op de juiste maar zitten.

Daantje1981

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 12:42

Mijn spoor bleef een keer ergens achter hangen, dus hij was een stuk breder geworden. Je kan hem dus gewoon een stukje buigen.

little_angel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 12:46

ik heb hier ook last van, ik doe ze gewoon om mijn laars en buig dan de uiteinde gewoon naar elkaar toe tot ze strak genoeg zijn , nooit meer last gehad van afzakkende sporen

CarmN

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 12:54

Ik heb zelfs een keer een paar sporen zover gebogen dat ik ze daarna weg moest gooien, er zaten allemaal "bochten" in.
Je kan dus aardig buigen en dus passen ze als het goed is altijd!

EnelyaT

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 13:22

Inderdaad, je kan ze buigen om ze passend te maken
Ik heb hetzelfde probleem (gehad, rijd niet meer met sporen), mijn voeten zijn ook te groot voor kindersporen, en te klein voor normale.. Maar je kunt ze gewoon buigen

ElskedZ

Re: spoortjes werken niet mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 13:24

Inderdaad buigen...
Mijn sporen moeten ook breder zijn als ik met mijn leren laarzen rijd, terwijl als ik met mijn rubberen rijd, dan moeten ze toch echt smaller....

Veel succes....

beukiej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 13:27

De kinderspoortjes heb ik ook.. Die kan je gewoon zo buigen dat ze precies passen.. Als je je spoortjes hoog hebt zitten dan gebruik je de spoor niet meer als verfijning van de hulp maar dan word dat je gewone been.. En de haren gaan op die plek afbreken enzo dat je lelijke plekken krijgt..

Urielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 14:30

Ik stel het gewoon in met de riempjes, ik heb echt nog nooit sporen hoeven buigen? Hoe langer de riempjes aan de onderkant van je voet, hoe eerder de spoortjes gaan afzakken. Bij te kort idem. Dus gewoon even de goede lengte instellen in de riempjes dan moet dat toch goed gaan?