haarnetje van divoza

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

elmiran

haarnetje van divoza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-06 19:25

ik heb al een hele tijd geleden (november/december) wat besteld bij divoza en heb er maar een haarnetje bij gedaan omdat ik misschien zou gaan starten. Het is die met een waaier eraan. Ik heb een paar maanden geleden al gemaild om te vragen waar het haarnetje bleef.
Ik had de rest van de bestelling al binnen en er zat een briefje bij dat het haarnetje nog niet leverbaar was en dat het dan over een tijdje verstuurd zou worden (dizova zou dan de verzendkosten betalen)
zijn er nog meer mensen die zo'n haarnetje bij divoza besteld hebben en het nog steeds niet hebben?Heb hem nu dan nog lang niet nodig maar heb er toch voor betaald. Via de mail kreeg ik een bericht dat het wat langer duurde dat de leverancier het nog niet verstuurd had ofzo, maar nu zijn we al weer een paar maanden verder.

remie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 19:26

ik heb hem wel gewoon bij de rest gekregen

Perla

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 19:26

afwachten dan maar lijkt mij

Thats_Me

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 19:28

Aangezien het al weer een paar maanden geleden is dat je ze hebt gemaild (tenminste zo als ik het begrijp), zou ik toch maar even contact met ze opnemen. Even bellen en dan weet je het gelijk.

elmiran

Re: haarnetje van divoza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-06 19:31

Ja dat ga ik ook zeker doen. Maar vroeg me af of er nog meer mensen hetzelfde hebben.